Keressük együtt a tudatos médiafogyasztót! Podcastajánló!

Keressük együtt a tudatos médiafogyasztót! Podcastajánló!
Miben marad el a magyar médiapiac a környező országoktól? Miért lehet előny, hogy egy kis piacon versenyeznek a hazai médiamárkák a nézők figyelméért – és mit tanulhatnak épp ezért tőlünk a szomszédaink? Kik élhetik túl a Facebook médiára gyakorolt hatását?

Mostani adásunkban Hegyi Nóra kolléganőm Bognár Bálinttal, a Central Médiacsoport online női portfóliójának vezetőjével beszélget.

Bálint kendőzetlen őszinteséggel vall a média aktuális kihívásairól, és a lehetséges kiutakról.

PLAY GOMB ITT

A tartalomból:
Miben marad el a magyar médiapiac a környező országoktól?
Miért lehet előny, hogy egy kis piacon versenyeznek a hazai médiamárkák a nézők figyelméért – és mit tanulhatnak épp ezért tőlünk a szomszédaink?
Kik élhetik túl a Facebook médiára gyakorolt hatását?
Hogyan lehet kihasználni, hogy már a nagy sajtóorgánumoknak is fent kell lenniük a TikTokon, ami inkább a vetélytársuk?
Miben kell változtatni a hirdetők és a médiumok kommunikációjában, hogy valóban sikeres együttműködések születhessenek?
Miért nem segít igazán a számháborúban a mesterséges intelligencia ?
Veséig hatoló kérdések, megdöbbentő megállapítások és hosszútávra is előremutató felismerések.
Éppen ezért a. beszélgetésnek azt a címet adtam: “Keressük együtt a tudatos médiafogyasztót!"
Jó hallgatódzsást kívánok!

PLAY gomb ITT:

Beágyazva:

Az Internet Hungary összefoglaló videóját itt tudod megtekinteni:  

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …