A Business Insider segítségével összeszedtünk 7 karriertanácsadó tippjét arra vonatkozóan, hogyan lehetünk boldogabbak a munkahelyünkön.
Keressük meg, mi motivál minket
Sokan azért elégedetlenek a munkahelyükön, mert úgy érzik, csak rutinból teszik, amit kell, nincs jelentősége annak, amit csinálnak - azaz hiányzik belőlük a motiváció. Ezért kell alaposan átgondolnunk, mi az, ami tényleg motivál minket a sikerhez vezető úton. Sokkal hatékonyabbak leszünk, ha értelmét látjuk annak, amit csinálunk.
- Kira Nurieli, a Harmony Strategies Group alapítója
A személyes fejlődés legyen az első
A személyes fejlődés, a tanulás lehetősége kiemelten fontos feltétele a sikeres munkának. Mindenekelőtt a saját fejlődésünk helyezzük első helyre: hatékonyabbak is leszünk, ha tudjuk, lehetőségünk van fejlődni annál a cégnél, ahol dolgozunk. - Jillian Seijo, HR menedzser a Develop Intelligence-nél
Pihenjünk eleget az egyensúly érdekében
Ha nem vagyunk elég kipihentek, feleannyira tudjuk hatékonyan végezni a munkánkat. Annak érdekében, hogy boldogabbak legyünk a munkánk során, fontos fenntartani az egyensúlyt a pihenés és a munka között. A napi 7-8 óra alvás, az egészséges táplálkozás és a testmozgás a legfontosabb pillérei a kiegyensúlyozottságnak.
- Shefali Raina, New York-i karriertanácsadó
A novekedes.hu cikke itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!