E-volution 1. oldal

Jön a holografikus ügyfélszolgálat és a robot asszisztens?

Jön a holografikus ügyfélszolgálat és a robot asszisztens?

A jelen egyelőre egy kicsit szürkébb: 2019 Magyarországán még mindig az a biztos, aminek személyesen járunk utána.
Mérj mindent és a megfelelő időben használd az adatokat

Mérj mindent és a megfelelő időben használd az adatokat

Szesztay Péter összefoglaló cikke a Media Hungary 2019 konferenciáról.
Az egyetlen dolog, amit nem tudtál az eredményes emberekről

Az egyetlen dolog, amit nem tudtál az eredményes emberekről

A siker nem állandó, csak egy pillanatra kapod meg s meg kell érte küzdeni minden nap. Kovács Roland cikke sikerről, önámításról, teljesítményről.
A Lélek-jelenlét formái

A Lélek-jelenlét formái

Gondolatok az életszentségről – Csermely Péter posztja.
Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

Tudósítás a World Employer Branding Day-ről.
Döntés előtt a vállalatok: agilitás vagy halál

Döntés előtt a vállalatok: agilitás vagy halál

A növekedést keresve minden játékszabályt újraírhatnak a cégvezetők.
Pintér Róbert: A mesterséges intelligencia nyomában

Pintér Róbert: A mesterséges intelligencia nyomában

Az eNet kutatásvezetője konferenciabeszámolóiból szinte minden kiderül az MI-ről.
Tanuljunk meg tanulni...

Tanuljunk meg tanulni...

...minél hamarabb, mert a jövőben a túlélésünk záloga lesz a tanulási képességünk felgyorsítása. Bánhidi Brigitta cikke a digialhungary.hu-n!
A minden mérhetőségének illúziója és veszélye – szerintem, szerintünk

A minden mérhetőségének illúziója és veszélye – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs Forgács Mariann, Geiger Tamás és Szutor Ferenc segítségével számolja ki, hogy mi is az a matek, amit egy (például) egy kampány során használunk.
A megfelelő fejléc kialakítás ereje

A megfelelő fejléc kialakítás ereje

Egy kereső-barát weboldal születése. A Praktiker és az Intren.
1/352