Számos érdekességet mutat az a felmérés, amely az 1982-és 1993 között született Y-generáció jellegzetességeit gyüjtötte össze. Az oktatásban egyértelműen a legjobb lehetőségekkel rendelkező generáció egyik legizgalmasabb jellemzője, hogy mindenen folyamatosan visszjelzéseket várnak. Ez komoly üzenet például a nekik célzott szolgáltatások számára.
Sokat vitatkoznak manapság a függetlenség igényükről, mindezek ellenére a napi tevékenységeikben számos technikai eszközhöz ragaszkodnak - szinte függőségi szinten.
Meglepő módon Európában mintegy 160 milliónyian, Kínában 200 millióan, míg az USA-ban 70 millióan élnek a generáció képviselői. Ez egy elképesztő szám, azt tekintve, hogy kifejezetten erős az a tendencia, amely az internetezési és a mobilos szokásaikat igyekszik kiszolgálni. Ez ennak fényében különösen érdekes, hogy a felmérések szerint a generáció 33 százaléka a mobil telefonjának a víz, a levegő és az étel mellett egyenértékű fontosságot tulajdonít.
Hisznek a szabadságban, a mobilitásban, a fenntarthatóságban, a tanulásban és a szociális felelősségben. Ezen tulajdonságaik többségét a közösségi média használatban is megtapasztalhatjuk. Sokkal erősebben igénylik az online közösségi aktivitási lehetőségeket, mint a más generációk és ezért a legaktívabbak is etéren.
Érdemes őket jobban megismerni, hiszen nagyon tehetségesek és megfelelő helyeken alkalmazva a különleges képességeiket igen csak hatékonnyá teszik a vállalatokat.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!