Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom

Kkv-orientált B2B kampányt indított a Telekom
A reklámokba a HelloBiznisz Klub oldalon keresztül lehetett jelentkezni – és az online részre még lehet is, mivel a kampány egészen június végéig fut.

B2B kampányt indít júniusban a Telekom és a Mito, fókuszban a kis- és középvállalkozások – számol be róla a Kreatív Online.

„Az elmúlt hónapok eseményei sok kis- és középvállalkozót arra kényszerített, hogy végre meglépjék vállalkozásuk digitalizálását, vagy hogy szintet lépjenek ezen a területen. Akár néhány nap vagy óra leforgása alatt kellett beletanulniuk abba, amit évek óta halogattak, nem tartottak fontosnak, vagy egyenesen tartottak tőle. Érzésük szerint magányos harcosként, viszont annál több tettrekészséggel” – olvasható. „A Magyar Telekom üzenetének fókuszában az áll, hogy a vállalkozóknak nem egyedül kell megugrania ezeket a feladatokat: a márka segíti és elismeri a tettrekész vállalkozókat.”

Koncepció
A Kreatív Online idézi a kampánybejelentőt: „Termékoldalon megújítottuk a teljes üzleti mobil portfóliónkat, mely megnövelt adatcsomagot és kiemelkedően kedvező havidíjakat kínál, másrészt a Telekom KKV-knek szóló hellobiznisz.hu weboldalán folyamatosan kerülnek publikálásra az edukatív, támogató jellegű tartalmak szakértőink és a kisvállalati szektor véleményvezéreinek tollából.

Júniusi kampányunkban teret is adunk a hazai kisvállalatoknak, amit a következő kampányainkban folytatni is fogunk. Több tucat kis- és középvállalatnak mutattuk meg, hogy büszkék vagyunk rájuk: internetes hirdetéseinket és tévé reklámfilmjeinket is kettéosztottuk, hogy megmutathassák magukat a vállalkozók egy országnak a felületeinken. A reklámokba a Telekom HelloBiznisz Klub oldalán keresztül lehetett jelentkezni – és az online részre még lehet is, hiszen a kampány egészen június végéig fut.”

A teljes cikk itt olvasható.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: B2B, kkv, Telekom, Mito, kampány