A kreatív kihíváson a résztvevők közelebb kerülnek az informatika világához a 21. századi készségeket fejlesztve, megismerkednek a videószerkesztéssel, a 2D animációval, a 3D modellezéssel, az AR, QR, VR élménnyel, a robotikával, a mobilalkalmazásokkal és más eszközökkel, betekintést nyernek a digitális technológiák tanulást segítő módszereibe.
A program elvégzése után a résztvevők magabiztosabban fognak mozogni a digitális technológia világában a különböző innovatív eszközök, alkalmazások, appok segítségével, képesek lesznek élményszerű informatikai megoldásokat tervezni, létrehozni.
A tanárok élvezetesebbé tehetik a foglalkozásaikat élményalapútanulási folyamatokkal.
A kurzus aszinkron, vagyis saját időbeosztásban és ütemben végezhető el.
Pluszként péntek délelőttönként interaktív webináriumokat és aktivitásokat tartanak az ELTE Informatikai Kar T@T Kuckójából, és online konzultációra is lehetőség nyílik a modulok Fórum részében.
A kötelező bemutatkozó és általános élményinformatikai modul elvégzése után különféle modulok közül lehet választani. Egy-egy modul elvégzése kb. 4–6 órát igényel (a tananyag áttekintése kb. egy óra, a gyakorlati munka elvégzéséhez hosszabb időre van szükség). A kurzus bármikor befejezhető a zárómodul elvégzésével és visszajelzés adásával, ami után a résztvevő oklevelet kap.
Jelentkezés: 2021. június 10-ig, de a kurzushoz bármikor lehet csatlakozni alapszintű számítógépes tudással és mobilhasználattal.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!