Imádja a világ a nyugdíjas influenszereket

Imádja a világ a nyugdíjas influenszereket
Továbbra is keresettek a nyugdíjas influneszerek, akik lépést tartanak a digitális korral, és bátran belevetik magukat a közösségi média világába. Már a TikTokon is hódítanak, és nagyon megéri nekik.

A közösségi médiáról gyakran feltételezzük, hogy csak a fiatalokat érdekli, illetve csak ők képesek megtalálni benne a helyüket. Erre cáfolnak rá azok a nyugdíjas korú influenszerek, akik egyre népszerűbbek, most már az Instagramon és a TikTokon is.

Népszerűségük talán annak köszönhetik, hogy a közösségi médiát fogyasztók kifejezetten szeretik az eredeti és hiteles élettörténeteket. A hallgatóság értékeli a közvetlen kapcsolatot és a törődést.

A dologgal persze a nyugdíjas influenszerek sem járnak rosszul, hiszen posztonként akár több ezer eurót is kereshetnek. A Money.com szerint Iris Apfel a legsikeresebb, aki az éves átlagnyugdíj kétszeresét is megkeresi az online térben. Becslések szerint 92 ezer eurós nyugdíjkiegészítést jelent neki az influenszerkedés. Őt követi Grace Ghanem, aki szintén több mint egy évnyi nyugdíját keresi meg a különböző együttműködésekkel. A harmadik helyezett Nickelson Wooster évente 53 ezer dollárt keres a közösségi oldalakon.

 

A fiatalok új közösségi platformjának számító TikTokon is egyre több idős tiktoker tűnik fel. Közülük Joe Allington az legsikeresebb, aki évente 160 ezer eurót keres posztjaival. A második helyen Pauline Kana áll, ő évente 129 ezer euróval egészíti ki nyugdíját. Charles Mallett pedig évi 118 ezer eurót kaszál a TikTokon.

(Forrás: marketingmorzsak.hu)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!