
2020 márciusában, amikor a koronavírus terjedésnek indult az USA-ban, a videójáték-ipar az elmúlt tíz év legjobb hónapját zárta. Az otthonmaradást választó milliók egy jelentős része fordult a játékokhoz annak érdekében, hogy gyorsabban teljenek a monoton órák.
Növekvő játékkedv
Azóta kiderült, hogy az elmúlt hat hónapban az amerikai fogyasztók négyötöde játszott már videójátékkal. Különösen meglepő, hogy a növekvő játékkedv a 35 és 54 év közötti korosztályban, nem hogy tapasztalható, de kiugróan jelentős. Persze a 30-asok, 40-esek még érthetők, hiszen ők szinte együtt növekedtek a videójátékiparral, ám az ötvenesekről ezt már nem lehet elmondani.
A megnövekedett játékidő hasonló tendenciát eredményezett a költések esetében is, így a 45 és 54 közöttiek 76 százalékkal több pénzt fordítottak videójátékokra a járvány alatt, mint előtte.
(via Businessinsider)
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!