A Sony Max és a Sony Movie Channel is az Atmediát választotta

A Sony Max és a Sony Movie Channel is az Atmediát választotta
Az AXN Black és az AXN White újrapozícionálását követően, a Sony Max és a Sony Movie Channel reklámértékesítésére is az Atmedia piacvezető tévés kereskedőházzal szerződött a Sony Pictures Television Networks.

A prémium tartalmakat adó csatornák reklámértékesítése októberben indul az Atmediánál. A régiónkban debütáló tematikus tévék az Atmedia portfólió filmes és női nézőkhöz szóló kínálatát bővítik. Érkezésükkel az Atmedia portfóliója az idén már 4 csatornával 39-re bővült, miután az év első részében a kereskedőházzal szerződtek a Travel és a History csatornák.

A világ egyik vezető tartalomgyártója és tévés csatornatulajdonosa a napokban bejelentette, hogy fejleszti a magyarországi kínálatát és az eddigi AXN White októbertől Sony Max-ként, míg az AXN Black Sony Movie Channel-ként lesz elérhető, és reklámértékesítésükre ismét az Atmediával szerződtek. A két csatorna reklámértékesítése októberben indul.

A portfólió bővítése az Atmedia hosszú távú stratégiájának a része, amely a friss márkák bevezetésén túl, a meglévő AXN, VIASAT3 és VIASAT6 csatornák megerősítését és az elérhető ratingek számának növelését is jelenti.
A Sony csatornái a folyamatosan megújuló tartalmakkal nemcsak a nézettséget tudják növelni, hanem a hirdetők számára is kedvelt csatornák. A Sony Max a fiatal női nézők számára nyújt majd garantált szórakozást, a Sony Movie Channel kicsit férfiasabb tartalmat kínál. A modern remekműveken, a legújabb klasszikusokon, illetve kultikus történeteken keresztül hozza el az igazi moziélményt nézőinek, kiegészítve ezt a népszerű filmek minőségi sorozat feldolgozásaival.

A két Sony csatornától az Atmedia szakemberei a portfólió növekedésén túl a ratingszállítási biztonság további erősödését várják.
„Üdvözöljük a Sony Max-et és a Sony Movie Channel-t az Atmedia portfóliójában, amelyek új megjelenési illetve szórakozási lehetőséget kínálnak mind a hirdetőknek mind a nézőknek. A Sony Movie Channel és a Sony Max csatornák hivatalos nézettségi mérése az indulással egyidőben elérhető lesz. Ez azt jelenti, hogy a csatornák portfóliónkba kerülésekor, októberben friss nézettségi adatokkal kínáljuk majd a hirdetőknek az újrapozícionált Sony csatornák reklámfelületeit.”- mondta el Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!