Ez azt jelenti, hogy a kanadai webshop platformra installálható appok között megjelent a Pinterest is, amelynek telepítésével minden Shopify-ra feltöltött termék automatikusan megjelenik az adott brand említett közösségimédia-felületén, mint pin – így hívják a Pinteresten található tartalmakat, legyen az kép vagy videó. Ehhez adható még cím, szöveges leírás, keresőcímkék, alternatív szöveg, link(ek), és ütemezési lehetőség is - írja a Kosárérték.
A telepítéstől kezdve a Pinterest-tartalom naponta szinkronizálódik a webshopon található termékkörrel, így a platform felhasználóinak lehetősége nyílik felfedezni és saját készítésű mappákhoz adni őket, valamint a kép leírásában található link segítségével könnyedén átnavigálhatnak a Shopify felületére is.
Az összekapcsolás és a termékek szinkronizálása önmagában díjmentes, amennyiben viszont kiemeléseket is szeretnénk létrehozni a minél magasabb arányú konverzió érdekében, a hirdetések – amelyeket egyébként a Shopify felületéről lehet indítani és kezelni – díj kifizetéséhez kötöttek. Emellett a Pinterest taggel az egyes pinekhez tartozó vásárlói aktivitást is nyomon lehet követni. Tekintsük át a két elsődleges kérdést a témakörben!
Miért?
A Pinterest egy vizualitásra fókuszált közösségi média platform, amelyet a legtöbben inspirálódásra, ötletek és megvalósítási lehetőségek felkutatására használnak. Legyen szó ajándékötletekről, dekorációról, rendezvényszervezésről, lakberendezési, recept vagy designötletekről – a Pinterest a témák széles körében kínál inspirációt, túlnyomó részben női felhasználóinak. A teljes cikk itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!