
Attól még, hogy egy fotel vagy egy szekrény jól néz ki egy képen, egyáltalán nem biztos, hogy jól is mutat majd a lakásban a többi bútor mellett - írja a Marketingmorzsák. Most viszont ki lehet próbálni még a vásárlás előtt a lakberendezési és bútor elemeket. A Pinterest a folyamatosan fejlődő AR Lens technológiáját használja a virtuális objektum tényleges méreteinek és részleteinek meghatározására, hogy pontos képet adjon arról, hogyan fog kinézni a valós világunkban.
A felhasználónak lehetősége is lesz azonnal megrendelni a terméket, ha tetszik neki. Annyiban ez nem újdonság, hogy már rúzsokkal és szemhéjfestékkel is működik, a Snapchaten pedig napszemüvegeket és cipőket is fel lehet virtuálisan próbálni.
A digitális bútorelhelyezés kihívása a pontosság, hogy ami virtuálisan befér a fal és a szekrény közé, arról ne a megrendelés után derüljön ki, hogy egyébként mégis nagyobb. Az IKEA például 2017-ben kiadta saját AR alkalmazását, amely hasonló célt szolgált.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!