E-kereskedelem 1. oldal

Kiderült, melyik generáció vásárol a legtöbbet online - ön köztük van?

Kiderült, melyik generáció vásárol a legtöbbet online - ön köztük van?

Feltárta a különböző generációk online vásárlási szokásait az idei Digital Media Hungary konferencián Madar Norbert, a gazdaság digitális területeinek kutatására szakosodott GKID elemző és tanácsadó cég vezető tanácsadója. A szakember a Research Hungary: Generációk vásárlási attitűdjei című előadásán részletesen kifejtette a nemzedékek digitális vásárlási magatartását.
Zsibvásárról a Vaterára: így lehet sikeres bizniszt építeni a régiségekre egy online piactéren

Zsibvásárról a Vaterára: így lehet sikeres bizniszt építeni a régiségekre egy online piactéren

Fillérekért megvásárolt zsibvásáros kincsekből jól menő online vállalkozást felépíteni nem lehetetlen, ezt igazolja a Sandi Antik története is. A Vatera a régiségekkel foglalkozó házaspár tapasztalatait gyűjtötte össze, hogy segítse a bolhapiacozókat az online értékesítésben. A siker érdekében érdemes jól tájékozódni, hiszen az egyes korszakok, művészeti stílusok és fémjelzések mellett akár még az időjárás is fontos szerepet játszhat az eladások alakulásában.
GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora

GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről. Az e-kereskedelmi kutató- és tanácsadócég a Mastercard közreműködésével idén négy tematikus forgalmi rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő mellett ismét elkészült az élelmiszerek és háztartási cikkek online értékesítésével foglalkozó kereskedőket tömörítő TOP10-es FMCG lista, valamint a legalább bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalmat elérő, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült. Ebbe a mezőnybe idén is 13 magyar webáruház került be. A három – már ismert – forgalmi rangsor mellett az eTOPLISTA idén kiegészült egy negyedik, ismertségi rangsorral is, melyen a GKID saját lakossági méréseinek összegzéseként a legismertebb spontán márkaismertséggel rendelkező 15 internetes kereskedő szerepel.
A Pepita.hu a harmadik legnagyobb magyar e-kereskedő

A Pepita.hu a harmadik legnagyobb magyar e-kereskedő

A 2023-as online kiskereskedelmi forgalom alapján a legnagyobb forgalmú magyar cégek listájának harmadik helyén végzett a Pepita.hu a GKID rangsorán. Egyúttal a magyar e-kereskedők közül a legnagyobb növekedést érte el az eTOPLISTA teljes mezőnyében 2023-ban.
Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius, egy ingyenes kiszállítást és exkluzív kedvezményeket kínáló előfizetéses szolgáltatás

Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius, egy ingyenes kiszállítást és exkluzív kedvezményeket kínáló előfizetéses szolgáltatás

Az eMAG elindította Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amelyen keresztül többek között ingyenes szállítást és heti dedikált kedvezménykampányokat kínál. Az eMAG Genius előfizetői több mint hatmillió - Genius jelvénnyel ellátott - termékre vonatkozóan vehetik igénybe az előfizetést, amelyek az eMAG, és a Marketplace platformon működő partnerkereskedők kínálatában érhetők el.
Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban. A lendületet a következő üzleti évben is megtartja az innovatív pénzügyi szolgáltató: 2024-ben a közép-kelet-európai nemzetközi terjeszkedésen, ezen belül is a lokális fizetési módokon és a helyi partnerek bevonásán lesz a hangsúly, valamint a meglévő termékportfolió folyamatos fejlesztésén. A stratégiai célok elérése érdekében két igazi nagyágyút is igazoltak Hemberger András és Gauder Milán személyében, akik korábban a MasterCard csúcsmenedzsmentjében foglaltak helyet.
Mi az EB-re készülhetünk, a csehek a hoki bajnokságot heverik ki, míg a bolgárokat a pihenés és a nyaralás foglalkoztatja

Mi az EB-re készülhetünk, a csehek a hoki bajnokságot heverik ki, míg a bolgárokat a pihenés és a nyaralás foglalkoztatja

Ugyan alig több mint egy hét múlva, június 14-én kezdődik a 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, a magyar szurkolók már most megkezdhették az előkészületeket – derül ki az Árukereső.hu legfrissebb adataiból. A jó időhöz kapcsolódó termékek mellett ugyanis egyre többen keresnek rá a projektorokra, ráadásul nemcsak itt, hanem Horvátországban és Szerbiában is.
Az ultragyors kiszállítás tündöklése és bukása: a gyorsaság önmagában már nem elég

Az ultragyors kiszállítás tündöklése és bukása: a gyorsaság önmagában már nem elég

Az élelmiszerek és egyéb kereskedelmi termékek azonnali kiszállítását ígérő gyorskereskedelem 2020-ban vált iránymutató trenddé, azonban napjainkra már elérte fejlődésének határait. Peter Menky, a DODO okoslogisztikai vállalat globális kereskedelmi igazgatója szerint a kizárólag ultragyors kiszállítási modellre alapozó vállalatok mára veszteségesen, üzletileg nem fenntartható módon működnek. A fenntartható városi logisztika szakértője jelentős európai szereplők példáján keresztül mutatja be, milyen út vezetett idáig.
Vásárolj most, fizess később: új lehetőség a magyar webshopokban

Vásárolj most, fizess később: új lehetőség a magyar webshopokban

Amikor online vásárlásról van szó, sokan azért nem mernek nagyobb értékű termékeket választani, mert aggódnak az egyszeri, nagy összegű kiadás miatt. Már több szolgáltató is kínál olyan megoldást, amely a részletfizetést egyszerűvé és átláthatóvá teszi, így mindenki számára elérhetővé válik a kívánt termék. Az új, saját brandre szabható részletfizetési lehetőség különösen azok számára lehet vonzó, akik szívesen vásárolnának prémium termékeket, de egyösszegben nem tudják megengedni maguknak. A Buy Now Pay Later (BNPL) rendszer révén a vásárlók 3-6 hónapos kamatmentes részletfizetést vehetnek igénybe, amely gyors, biztonságos és egyszerű, így könnyítve meg a vásárlási folyamatot és csökkentve a pénzügyi terheket.
Ezzel a fintech újdonsággal növelik bevételüket a webáruházak

Ezzel a fintech újdonsággal növelik bevételüket a webáruházak

Akár húsz százalékos extra forgalomnövekedést is generálhat a webshopokban a Magyarország vezető fintech cége által fejlesztett, egyedülálló, saját brandre szabható részletfizetési megoldás.
1/181