E-kereskedelem 1. oldal

A GLAMI divatkereső 5 millió eurós befektetési alapot hozott létre e-kereskedelmi technológiák fejlesztésének támogatására

A GLAMI divatkereső 5 millió eurós befektetési alapot hozott létre e-kereskedelmi technológiák fejlesztésének támogatására

A GLAMI Ventures olyan keresési, illetve mesterséges intelligencia technológiákba és szoftverekbe kíván befektetni, amelyek a teljes e-kereskedelmi ökoszisztéma fejlődését támogatják. Az alap létrehozása mellett vezetőváltás is történt, 2022. novemberétől Jan Kešelák a GLAMI vezérigazgatója.
Vásárlók ezrei repültek rá induláskor az eMAG hatalmas Black Friday kínálatára

Vásárlók ezrei repültek rá induláskor az eMAG hatalmas Black Friday kínálatára

Erős starttal és kiemelkedő kínálattal indult az eMAG Black Friday: az első órában közel 85 ezer terméket rendeltek a vásárlók több mint 2,2 milliárd forint összértékben. Egy tipikus vásárló csaknem három terméket helyezett fekete pénteki kosarába, az okostelefonjáról böngészte az ajánlatokat, tízből négy ügyfél pedig bankkártyával fizetett. A legelső eladott termék egy Asus notebook volt, a reggeli első roham alatt a top 5 termékkategória a játék, az IT, a szépségápolás, a tévé és a háztartási gép.
Black Friday vásárlási kisokos a Mio™-tól

Black Friday vásárlási kisokos a Mio™-tól

Készülj fel előre és csapj le a legjobb ajánlatokra!
Többen terveznek Black Fridayen költeni, mint tavaly: feljövőben a ruhanemű és az élelmiszer

Többen terveznek Black Fridayen költeni, mint tavaly: feljövőben a ruhanemű és az élelmiszer

Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon, a megvenni kívánt termékek körében előtérbe került a ruha, a cipő, a különböző háztartási kisgépek és a spórolási szándék nyomán az élelmiszer is.
Miért fontos, hogy jól működjön a webshop logisztika?

Miért fontos, hogy jól működjön a webshop logisztika?

Amikor webáruház alapítását határozzuk el, a kínált árukon kívül a marketing, esetleg a keresőoptimalizálás szokott felmerülni megoldandó problémaként az új e-kereskedők fejében.
Roham lehet az élelmiszerekért is a Black Fridayen

Roham lehet az élelmiszerekért is a Black Fridayen

Extra fekete pénteki kedvezményekkel készül a Cooponline is.
Idén az eMAG mellett a vásárlók is felkészülnek a Black Fridayre

Idén az eMAG mellett a vásárlók is felkészülnek a Black Fridayre

Idén a vásárlók is sokkal intenzívebben készülnek a Black Fridayre, amit jól jelez, hogy már a fekete péntek előtt a kedvencek közé mentik azokat a termékeket, amelyeket akciós áron kívánnak beszerezni. Ezzel párhuzamosan az eMAG logisztikai részlege csaknem egymilliósra bővítette raktárkészleteit a fekete pénteki kampány miatt, a Marketplace-en lévő partnercégeket pedig algoritmus általi javaslatokkal és jutalék-visszatérítéssel sarkallja akciózásra a vállalat.
Spórolósan készülnek a magyarok a karácsonyra

Spórolósan készülnek a magyarok a karácsonyra

Ünnepi kiadásokra 100 000 forinttal terveznek idén a magyarok, aki pedig ajándékot is vesz, 47 500 forintos keretben gondolkodik.
Elstartolt a Pilulka.hu: a csehek és szlovákok legnagyobb online patikája drogérialáncként lép be a magyar piacra

Elstartolt a Pilulka.hu: a csehek és szlovákok legnagyobb online patikája drogérialáncként lép be a magyar piacra

Pilulka.hu néven debütált Magyarországon a Pilulka Csoporthoz tartozó e-shop, amelyen minden olyan termék megtalálható, ami az egészséges életvitelhez szükséges. Az idei év a külföldi terjeszkedésről szól a cégnél: hazánk az első állomás, pár hét múlva pedig az osztrák piacra is belép. A Pilulka célja, hogy Magyarország elsőszámú mobilapplikációról is elérhető online drogériája legyen.
Ez lehet az ugródeszka a magyar webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez

Ez lehet az ugródeszka a magyar webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez

A szállítópartner nemzetközi tapasztalata kiváló lehetőség, hogy a nemzetközi ambíciókat dédelgető online kereskedők szintet lépjenek.
1/152