
2025. június 15. 05:30Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 4 percet!
Egyre több globális szereplő tör be a magyar piacra, új feltételeket teremtve és nem egy esetben keményen odacsapva a hazai konkurenciának. Mit tehetnek a magyar szereplők? Hogyan tudunk magyar cégként versenyelőnyt szerezni? A külföldi terjeszkedés, a vásárlói élmény növelése, esetleg a logisztika optimalizációja lehet a kulcs? Ezt a dilemmát járta körül a Digital Media Hungary-n tartott fórumbeszélgetés hét cég képviselőjével.
E-kereskedelem

2025. június 05. 05:57Máthé BenceSzánj az olvasásra 4 percet!
A fogyasztói magatartás elsőre kiszámíthatatlannak tűnő mivoltáról és a szokások válsághelyzetben történő átalakulásáról beszélt a 30. Digital-Media Hungary konferencián Törőcsik Mária marketingprofesszor. A szakember rámutatott, hogy ami kívülről káosznak tűnik, valójában racionális fogyasztói döntéseken nyugszik.
E-kereskedelem

2025. június 15. 14:00Szánj az olvasásra 4 percet!
A forró nyári hónapokban újra előtérbe kerülnek a légkondicionálók, amelyek egyre nagyobb szerepet játszanak a háztartások kényelmében. A klímaberendezések helyes, egészségkímélő és energiatakarékos használatát azonban továbbra is sok tévhit övezi. Az LG most összeszedte a legelterjedtebb félreértéseket, és el is oszlatja ezeket.
E-kereskedelem

2025. június 12. 19:29Szánj az olvasásra 3 percet!
Példa nélküli együttműködést indított Magyarországon a Jófogás és a Meta: előbbi hirdetői mostantól pár kattintással megjeleníthetik eladó tárgyaikat a Facebook Marketplace-en is. Az új, díjmentesen elérhető funkcióval a hirdetők tovább növelhetik termékeik elérését, időt és energiát spórolva. A megoldás egyszerű, felhasználóbarát, és utólag is aktiválható, így a már aktív hirdetésekre is alkalmazható.
E-kereskedelem

2025. június 05. 16:30Szánj az olvasásra 2 percet!
A The Last of Us második évada érezteti hatását a konzolkeresések terén, ugyanis többeket érdekelt az Árukereső.hu-n a PlayStation mind az évadnyitó, mind az évadzáró premierje után.
E-kereskedelem

2025. június 09. 09:31Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 3 percet!
Előadásomban a Versenypiacot - ezt a ribancot - ezúttal nem a társadalmi, gazdasági, vagy üzleti/kereskedelmi oldaláról vizsgáltam, hanem csak és kizárólag az ember érzelmi, és érdek-vezérelt aspektusából vettem górcső alá. Meghívtak és én boldogan adtam elő a XXI. E-kereskedelmi Konferencián.
E-kereskedelem

2025. június 04. 12:41Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Az e-kereskedelmet, a labdarúgás játékvezetők, az újságírókon át a humoristákig – a versenyt mindenkinek meg kell élni a saját piacán. Hiába küzd mindenki, nyerni csak kevesen tudnak. És kiknek sikerül? Erről szólt a Digital-Media Hungary fórumbeszélgetése.
E-kereskedelem

2025. június 12. 20:32Szánj az olvasásra 2 percet!
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a vállalat stratégiai fejlődése: Szimeiszter Éva beszerzési vezetőként, míg Czeglédi Miklós Stratégiai IT és adat vezetőként csatlakozott a céghez.
E-kereskedelem

2025. június 06. 11:56Szánj az olvasásra 2 percet!
A Yettel és a Wolt idén tavasszal közös pilot programot indított, melynek célja, hogy a technológiai eszközök és mobilkommunikációs szolgáltatások is elérhetők legyenek ugyanazzal a gyorsasággal és kényelemmel, mint amit a Wolt vásárlói az ételrendelések során már megszokhattak. A sikeres pilot után a program most jelentősen bővül.
E-kereskedelem

2025. június 03. 21:54Szánj az olvasásra 3 percet!
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-, és Székesfehérvár-környéki településen, illetve Budapesttől egészen Kecskemétig elérhetővé válik a friss, minőségi élelmiszerek kényelmes házhozszállítása. Az újonnan bevont területek mellett a vállalat a már kiszolgált balatoni, Fejér és Veszprém vármegyei régiókban is meghosszabbítja a kiszállítási idősávokat.
E-kereskedelem
2025. június 15. 05:30Rónyai Júlia
Egyre több globális szereplő tör be a magyar piacra, új feltételeket teremtve és nem egy esetben keményen odacsapva a hazai konkurenciának. Mit tehetnek a magyar szereplők? Hogyan tudunk magyar cégként versenyelőnyt szerezni? A külföldi terjeszkedés, a vásárlói élmény növelése, esetleg a logisztika optimalizációja lehet a kulcs? Ezt a dilemmát járta körül a Digital Media Hungary-n tartott fórumbeszélgetés hét cég képviselőjével.
E-kereskedelem
2025. június 09. 09:31Csermely Ákos
Előadásomban a Versenypiacot - ezt a ribancot - ezúttal nem a társadalmi, gazdasági, vagy üzleti/kereskedelmi oldaláról vizsgáltam, hanem csak és kizárólag az ember érzelmi, és érdek-vezérelt aspektusából vettem górcső alá. Meghívtak és én boldogan adtam elő a XXI. E-kereskedelmi Konferencián.
E-kereskedelem
2025. június 05. 05:57Máthé Bence
A fogyasztói magatartás elsőre kiszámíthatatlannak tűnő mivoltáról és a szokások válsághelyzetben történő átalakulásáról beszélt a 30. Digital-Media Hungary konferencián Törőcsik Mária marketingprofesszor. A szakember rámutatott, hogy ami kívülről káosznak tűnik, valójában racionális fogyasztói döntéseken nyugszik.
E-kereskedelem
2025. június 04. 12:41Bucsky Péter
Az e-kereskedelmet, a labdarúgás játékvezetők, az újságírókon át a humoristákig – a versenyt mindenkinek meg kell élni a saját piacán. Hiába küzd mindenki, nyerni csak kevesen tudnak. És kiknek sikerül? Erről szólt a Digital-Media Hungary fórumbeszélgetése.
E-kereskedelem
2025. június 15. 14:00Bucsky Péter
A forró nyári hónapokban újra előtérbe kerülnek a légkondicionálók, amelyek egyre nagyobb szerepet játszanak a háztartások kényelmében. A klímaberendezések helyes, egészségkímélő és energiatakarékos használatát azonban továbbra is sok tévhit övezi. Az LG most összeszedte a legelterjedtebb félreértéseket, és el is oszlatja ezeket.
E-kereskedelem
2025. június 12. 20:32Bucsky Péter
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a vállalat stratégiai fejlődése: Szimeiszter Éva beszerzési vezetőként, míg Czeglédi Miklós Stratégiai IT és adat vezetőként csatlakozott a céghez.
E-kereskedelem
2025. június 12. 19:29Bucsky Péter
Példa nélküli együttműködést indított Magyarországon a Jófogás és a Meta: előbbi hirdetői mostantól pár kattintással megjeleníthetik eladó tárgyaikat a Facebook Marketplace-en is. Az új, díjmentesen elérhető funkcióval a hirdetők tovább növelhetik termékeik elérését, időt és energiát spórolva. A megoldás egyszerű, felhasználóbarát, és utólag is aktiválható, így a már aktív hirdetésekre is alkalmazható.
E-kereskedelem
2025. június 06. 11:56Bucsky Péter
A Yettel és a Wolt idén tavasszal közös pilot programot indított, melynek célja, hogy a technológiai eszközök és mobilkommunikációs szolgáltatások is elérhetők legyenek ugyanazzal a gyorsasággal és kényelemmel, mint amit a Wolt vásárlói az ételrendelések során már megszokhattak. A sikeres pilot után a program most jelentősen bővül.
E-kereskedelem
2025. június 05. 16:30Bucsky Péter
A The Last of Us második évada érezteti hatását a konzolkeresések terén, ugyanis többeket érdekelt az Árukereső.hu-n a PlayStation mind az évadnyitó, mind az évadzáró premierje után.
E-kereskedelem
2025. június 03. 21:54Bucsky Péter
A Kifli.hu bővíti kiszállítási területét: június másodikától több új Balaton-, és Székesfehérvár-környéki településen, illetve Budapesttől egészen Kecskemétig elérhetővé válik a friss, minőségi élelmiszerek kényelmes házhozszállítása. Az újonnan bevont területek mellett a vállalat a már kiszolgált balatoni, Fejér és Veszprém vármegyei régiókban is meghosszabbítja a kiszállítási idősávokat.
E-kereskedelem