
2021. február 15. 04:30Szánj az olvasásra 2 percet!
Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből, azonban, akik nem alkalmazkodtak időben a fogyasztói és keresleti változásokhoz, azok idén óriási lemaradásokkal indulnak. Hazai e-commerce szakértők szerint míg 2020 a tanulás és az alkalmazkodás éve volt, 2021-ben a vizsgázásra kerül a sor.
E-kereskedelem

2021. február 10. 04:04Szánj az olvasásra 4 percet!
Az Enet.hu adatai szerint, az európaiak közül a magyarok bizonyultak a legcélzottabb, legismertebb e-vásárlóknak, ugyanis közel 5,5 millió magyar, vagy pontosabban Magyarország felnőtt lakosságának 91%-a rendszeres online vásárló. (X)
E-kereskedelem

2021. február 02. 17:37Szánj az olvasásra 3 percet!
A tavalyi évet 12 milliárdos bevétellel és 13 millió egyedi látogatóval záró magyar webshopnál arra számítanak, hogy a VGA-helyzet nem oldódik hamar.
E-kereskedelem

2021. február 01. 06:06Szánj az olvasásra 2 percet!
Az online kiskereskedelem tavaly 35 százalékos növekedést ért el a koronavírus hatására.
E-kereskedelem

2021. január 28. 04:30Szánj az olvasásra 2 percet!
2020-ban a globális COVID-19 járvány rengeteg változást hozott, és nemcsak az online vásárlás lendült fel, de a fogyasztáshoz és az online vásárláshoz való hozzáállásunk is megváltozott. A netes összehasonlító vásárlási portál, a ShopAlike/LadenZeile elvégzett egy kutatást, ami segít megérteni, hogyan változtak meg felhasználóink online vásárlási szokásai 2020 során. A ShopAlike kutatói csapata 13 európai ország vásárlási mintáit tanulmányozta, és összehasonlította a cég 2020-as felhasználói keresési adatait a 2019-esekkel, hogy megnézze, milyen termékkategóriák voltak különösen népszerűek az éves százalékos növekedés alapján
E-kereskedelem