E-kereskedelem 1. oldal

Így rendelünk ruhákat az első covid-mentes nyárra

Így rendelünk ruhákat az első covid-mentes nyárra

Európa vezető divatcikk böngészőjének friss felmérése szerint a magyar nők túlnyomó többsége már a tavaszi hónapokban megkezdi ruhatárának felkészítését a nyári hónapokra, és csak 10% azoknak az aránya, akik júliusra és augusztusra időzítik vásárlásaikat. A szezon közeledtével az online divatvásárlási szokásokról és 2022 legfrissebb trendjeiről is megkérdezték a hazai fogyasztókat.
Megérkezett Magyarországra a Zalando

Megérkezett Magyarországra a Zalando

Az online platform a hazai piac legszélesebb kínálatával köszönti a magyar vásárlókat.
2021 a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben

2021 a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben

A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22%-os forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó elemzéséből.
Magyar e-kereskedelmi piac adatok 2021

Magyar e-kereskedelmi piac adatok 2021

Magyarország e-kereskedelmi piacának forgalma bővült a legnagyobb mértékben Észtország után Európában. A növekedés mintegy 29%-ot tett ki és ezzel a hazai piac meghaladta a 1200 milliárd forintos szintet. – derült ki a Future Trade Budapest konferencián.
A vásárlók háromnegyede változtatott online vásárlási szokásain

A vásárlók háromnegyede változtatott online vásárlási szokásain

Rugalmas, visszaváltható szolgáltatásokat keresün.
Így minimalizálhatják a veszteséget a külföldre is értékesítő webáruházak

Így minimalizálhatják a veszteséget a külföldre is értékesítő webáruházak

Sok magyar online kereskedő él abból, hogy a keletről vásárolt termékeket árusítja tovább. A nagy disztribútoroknak köszönhetően pedig könnyedén értékesítenek külföldre is. Azonban a folyamatos árfolyamingadozásból adódóan egyre nagyobb a kitettség, hiszen akár 2-3 devizaváltás is megtörténik, mire realizálható a forgalom. Akad olyan, aki csak tavaly 30 millió forintot bukott az átváltások miatt. Ezért érdemes előre gondolkozni és rögzíteni az árfolyamot.
Már 64 százalékra nőtt a csomagautomatát választók száma a fővárosban

Már 64 százalékra nőtt a csomagautomatát választók száma a fővárosban

Feltehetően a folyamatosan gyarapodó hálózat is szerepet kap abban, hogy csaknem ugyanannyian választják a csomagautomatát az internetről rendelt termékek átvételére, mint a csomagpontot – olvasható a Foxpost Box Index (FBI) ez évi felmérésében. Ebből az is kiderül, hogy egy év alatt 8 százalékponttal, 17 százalékra emelkedett azoknak az online vásárlóknak az aránya, akik legszívesebben a csomagautomatás átvételt választják.
Ezeket a dolgokat lehet a legkönnyebben elpasszolni a Vaterán

Ezeket a dolgokat lehet a legkönnyebben elpasszolni a Vaterán

Éves szinten több mint kétmillió darab terméket adnak el Vaterán, az oldalon tavaly ősz óta eladott termékek átlagosan kevesebb mint két hét alatt keltek el. A Vatera szakértői összegyűjtötték a platformjukon a leggyorsabban elpasszolható termékek listáját: az otthon kallódó szerszám, nyomtató, szórakoztató elektronikai kütyü például tipikusan ezek közé tartozik.
Már edzeni is figitálisan fogunk?

Már edzeni is figitálisan fogunk?

A figitális stratégiákról szóló cikksorozat legújabb részében a fizikai és digitális valóságot összekapcsoló fitnesz szolgáltatásokra fogunk fókuszálni.
Jogszabályi változások az e-kereskedelemben

Jogszabályi változások az e-kereskedelemben

Május 28-tól szigorodnak az e-kereskedelmet is érintő fogyasztóvédelmi szabályozások.
1/145