E-kereskedelem 1. oldal

5 tipp ahhoz, hogyan készítsük fel webshopjainkat a szezonra

5 tipp ahhoz, hogyan készítsük fel webshopjainkat a szezonra

Az alábbiakban a Kosárérték összeszedett 5 tippet, amelyeket észben tartva érdemes előre készülni az év végi időszakra, hogy az elkerülhető problémákat valóban el is kerüljük.
Megérkezett Magyarországra a Shoptet!

Megérkezett Magyarországra a Shoptet!

Az önálló webshop készítésben segíti a magyar vállalkozókat.
Itthon is terjed az online vásárlás legzöldebb kézbesítési módja

Itthon is terjed az online vásárlás legzöldebb kézbesítési módja

Nem tudnak egész nap otthon lenni, amúgy is járnak arrafelé, ahol át tudják venni, nincs idejük a futárra várni – ezek a leggyakrabban említett okai annak, amiért az online vásárlók áttérnek az egyelőre még népszerűbb házhoz szállításról. Bár a környezeti megfontolások miatti előnye inkább csak a fiatalokat izgatja, a csomagautomata a második legnépszerűbb átvételi megoldássá vált az elmúlt egy évben – derül ki a Foxpost Box Index most először nyilvánosságra hozott adataiból, amelyeket a jövőben negyedéves rendszerességgel publikálnak.
Hat fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma

Hat fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma

A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, ehhez azonban szükség van a termékoldalaink folyamatos monitorozására és frissítésére.
Mindenki kerti bútort akart idén nyáron?

Mindenki kerti bútort akart idén nyáron?

Az itthoni első home&decor online piactéren 2021 nyarán jelentősen megnőtt a kerti bútorokat, nyári kellékeket keresők és vásárlók száma.
Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők harmada értékesít, de további 40 százalék tervezi ezt - derül ki abból, a cég piacterének partnerállományára reprezentatív kutatásból, amelyet az eMAG megbízásából a GKI Digital készített.
Környezettudatos vásárlóvá nevelhető a Greta generáció?

Környezettudatos vásárlóvá nevelhető a Greta generáció?

Bár szavak és elkötelezettség szintjén a globális piacon mostanában fogyasztóként megjelenő Y generáció a legharcosabb környezetvédő, a fiatalok vásárlási szokásairól ez már a jóval kevésbé sem mondható el. Így többek között a kereskedőkön is múlik, hogy az évezred után született fiatalok a tettek szintjén is tegyenek valamit a környezetvédelemért, és zöldebben vásároljanak, mint jelenleg.
Gigantikus üzletet nyitott Magyarországon az eMAG

Gigantikus üzletet nyitott Magyarországon az eMAG

Egy Apple és egy Samsung üzlet is helyet kapott a bemutatóteremben.
Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Egyre nagyobb a fiatal vásárlók súlya.
Erre is figyelni kell az e-kereskedelemben

Erre is figyelni kell az e-kereskedelemben

2021. július 1-jétől új fogalmat kell megjegyezniük az internetes platformok üzemeltetőinek.
1/134