E-kereskedelem 1. oldal

Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

Minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt.
Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Felpöröghet az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedése

Az egyre szélesebb fogyasztói bázis és az e-kereskedelem fejlesztése akár 7 százalékra is felpörgetheti az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedését.
A kiskereskedelem szereplői a legaktívabb hirdetők a Facebookon

A kiskereskedelem szereplői a legaktívabb hirdetők a Facebookon

Továbbra is kulcsszerepet játszik a közösségi média a vásárlókkal való kapcsolattartásba.
12 „Searchandising” tipp, amelyekkel növelhetőek az online bevételek

12 „Searchandising” tipp, amelyekkel növelhetőek az online bevételek

Az offline termékpromóció sikeres és bevett gyakorlat a kereskedők körében, azonban az online üzleteknél ez gyakran vagy nem kap kellő figyelmet.
Már online is lehet autót vásárolni

Már online is lehet autót vásárolni

Néhány kattintással megoldhatjuk, hogy álmaink autója rövid időn belül az otthonunk előtt parkoljon.
Több topmenedzserétől is megválik a Shopify

Több topmenedzserétől is megválik a Shopify

A vezetők lecserélése akár egy új irányvonalat is előre jelezhet a világ egyik legjelentősebb bérelhető webshop szolgáltatójának történetében.
Ötletes minták a felhasználóbarát keresőmezőhöz

Ötletes minták a felhasználóbarát keresőmezőhöz

A keresés és az ehhez kapcsolódó autocomplete elég evidens funkciók, amennyiben termékkeresésről van szó – az viszont már kevésbé egyértelmű, hogyan könnyíthetjük meg ezek segítségével a felhasználó vásárlási folyamatát és navigációját az oldalon.
Hogyan értékesítsünk Instagramon 2021-ben?

Hogyan értékesítsünk Instagramon 2021-ben?

Az Instagram felhasználási módjainak listája évről évre bővül.
Az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövője

Az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövője

Az elkövetkező évek várható történései, potenciális lehetőségei és kihívásai úgy itthon, mint Európában.
Piacvezető a Telekom az online eladásban

Piacvezető a Telekom az online eladásban

A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő a kiskereskedelmi szektorban.
1/127