E-kereskedelem 1. oldal

Az 55 év felettiek dönthetnek az e-kereskedelem jövőjéről

Az 55 év felettiek dönthetnek az e-kereskedelem jövőjéről

Jelenleg az 55 év felettiek jelentik az e-kereskedelem legdinamikusabban növekvő vásárlói bázisát. Mivel ez a korcsoport a korábbiakban kevésbé aktívnak számított, ráadásul a koronavírus-járvány nagyobb óvatosságra késztette őket, így nagyobb számban fordultak a kényelmesebb és biztonságosabb online vásárlás felé. (X)
Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből

Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből

Hazai e-commerce szakértők szerint, míg 2020 a tanulás és az alkalmazkodás éve volt, 2021-ben a vizsgázásra kerül a sor.
30%-kal több fogyott az e-ajándékkártyákból

30%-kal több fogyott az e-ajándékkártyákból

Az üzleti céllal vásárolt kártyák iránti kereslet az év más szakaszában is élénk volt, úgy tűnik, a munkáltatók így oldották meg a hirtelen szükségessé vált eszközbeszerzést.
Várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban

Várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban

Az otthoni munkavégzés átrendeződést hozott a vásárlói preferenciák, a legnépszerűbb termékkategóriák, de a legnépszerűbb divat-webáruházak terén is.
Ráfeküdt a Ford a haszongépjárműi zöldítésére

Ráfeküdt a Ford a haszongépjárműi zöldítésére

Jönnek a hibrid és elektromos modellek, amiket telepakolnak okos megoldásokkal.
2021-ben vizsgázik az e-kereskedelem

2021-ben vizsgázik az e-kereskedelem

Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből, azonban, akik nem alkalmazkodtak időben a fogyasztói és keresleti változásokhoz, azok idén óriási lemaradásokkal indulnak. Hazai e-commerce szakértők szerint míg 2020 a tanulás és az alkalmazkodás éve volt, 2021-ben a vizsgázásra kerül a sor.
A mesterséges intelligencia turbózza fel az online kereskedelmet?

A mesterséges intelligencia turbózza fel az online kereskedelmet?

Az Enet.hu adatai szerint, az európaiak közül a magyarok bizonyultak a legcélzottabb, legismertebb e-vásárlóknak, ugyanis közel 5,5 millió magyar, vagy pontosabban Magyarország felnőtt lakosságának 91%-a rendszeres online vásárló. (X)
A látogatószám 2 millióval, a forgalom a negyedével nőtt az iPon webáruházában

A látogatószám 2 millióval, a forgalom a negyedével nőtt az iPon webáruházában

A tavalyi évet 12 milliárdos bevétellel és 13 millió egyedi látogatóval záró magyar webshopnál arra számítanak, hogy a VGA-helyzet nem oldódik hamar.
Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem

Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem

Az online kiskereskedelem tavaly 35 százalékos növekedést ért el a koronavírus hatására.
Így változtatta meg 2020 a vásárlási szokásainkat

Így változtatta meg 2020 a vásárlási szokásainkat

2020-ban a globális COVID-19 járvány rengeteg változást hozott, és nemcsak az online vásárlás lendült fel, de a fogyasztáshoz és az online vásárláshoz való hozzáállásunk is megváltozott. A netes összehasonlító vásárlási portál, a ShopAlike/LadenZeile elvégzett egy kutatást, ami segít megérteni, hogyan változtak meg felhasználóink online vásárlási szokásai 2020 során. A ShopAlike kutatói csapata 13 európai ország vásárlási mintáit tanulmányozta, és összehasonlította a cég 2020-as felhasználói keresési adatait a 2019-esekkel, hogy megnézze, milyen termékkategóriák voltak különösen népszerűek az éves százalékos növekedés alapján
1/126