E-kereskedelem 1. oldal

Figitális értékesítés a pandémián innen és túl

Figitális értékesítés a pandémián innen és túl

Az elmúlt két évben a pandémia hatására megváltozott környezet és vásárlói szokások kapcsán egyre többet hallhatunk az úgynevezett figitális értékesítésről, azaz a fizikai és digitális kereskedelem összekapcsolásáról.
Mi várható 2022-ben a logisztikában?

Mi várható 2022-ben a logisztikában?

Zöld logisztika és előtérbe kerülő szolgáltatások a trendek között
Még nincs késő visszavinni a felesleges karácsonyi ajándékokat

Még nincs késő visszavinni a felesleges karácsonyi ajándékokat

A kereskedőnek is érdeke, hogy minél nagyobb mozgásteret hagyjon a vásárlóknak.
Mutatjuk mit tehetsz, ha gond van a neten rendelt termékeddel

Mutatjuk mit tehetsz, ha gond van a neten rendelt termékeddel

Nem biztos, hogy a fogyasztóvédelem a legjobb megoldás.
Januártól változnak a jótállás szabályai. Összegyűjtöttük, mire kell figyelni!

Januártól változnak a jótállás szabályai. Összegyűjtöttük, mire kell figyelni!

Az új szabályok a fogyasztót védik.
Az online kereskedelmet is átalakíthatja a web3 elterjedése

Az online kereskedelmet is átalakíthatja a web3 elterjedése

Amennyiben széles körben elterjed, a decentralizált web koncepciója az e-kereskedelem új formáinak kialakulásához vezethet, és akár százmilliós értékű óriás tranzakcióknak is teret biztosíthat
Terjeszkednek a csomagautomatás cégek Európában

Terjeszkednek a csomagautomatás cégek Európában

Svéd és dán székhelyű cégek vették célba Észak- és Nyugat-Európát, hogy csomagautomata-hálózataikkal egyre nagyobb területet és szolgáltatási szegmenst fedjenek le.
A webshoplogisztikán áll vagy bukik az áruházad jövője?

A webshoplogisztikán áll vagy bukik az áruházad jövője?

Amikor webáruházat készülsz indítani, elsőre talán nem tűnik túl fontos kérdésnek a logisztikai háttér, de hidd el, rengeteg szempontra kell gondolni ezen a területen is, hogy igazán jól működjön a vállalkozásod.
TikTok-tippek kis- és középvállalkozások számára

TikTok-tippek kis- és középvállalkozások számára

Számos, a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységét támogató tartalommal és fejlesztéssel állt elő az elmúlt hónapokban a már több mint egymilliárd fős aktív felhasználótáborral rendelkező TikTok.
Kishalakat segít a Shoprenter

Kishalakat segít a Shoprenter

Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője.
1/138