10-ből 8 ember leginkább a cégnévre emlékszik amikor kapcsolatba kerül velünk és nem az általunk forgalmazott terméket fogja megjegyezni. Egy nemrégiben Crowdspring által végzett közvélemény-kutatása szerint, a fogyasztók 77%-a szintén egyáltalán nem emlékszik például arra, hogy milyen menüt evett a McDonalsban, nagy valószínűséggel azt válaszolja majd, ha kérdezik, hogy a “Mekiben” voltam és korántsem azt, hogy mit evett ott.
A jó név megtalálása eléggé sok tényezős feladat, megpróbálunk segítséget adni a megfelelő megtalálásában és összefoglaltuk azokat a legfontosabb kérdéseket, amiket nem árt tisztázni mielőtt nevet választanánk webáruházunknak - írja a kosarertek.hu.
1. A név legyen egyszerű és legyen értelme! Meglévő nevet, fogalmat válasszunk, amely lehetőleg kapcsolódik a cég fő tevékenységéhez, szolgáltatásaihoz. Sokkal inkább fognak a partnereink arra emlékezni, hogy mivel foglalkozunk, mint hogy kinek a fiaiként visszük a vállalkozásunkat!
2. Ragaszkodjunk a rövidséghez, könnyen megjegyezhetőséghez! A túl sok a szó vagy betű nehezíti a név felidézését. Mi hangzik jobban: Korona ékszerház vagy Korona ékszerház és ajándékbolt? Bár előnyös, ha minden tevékenységünket sikerül belesűrítenünk a névbe, mégis messze jobb, ha rövid és könnyen megjegyezhető cégnevet választunk.
3. Hangozzon jól, legyen pergős! Lehetőleg olyan könnyen kimondható, gördülő név amely szinte leesik a szánkról. Olyan cégnevet, összeállításokat keressünk, amelyeket jó hallani. A cikk itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!