Luxusmárkákkal és technológiai újítássokkal készül a legzöldebb hazai webshop

Luxusmárkákkal és technológiai újítássokkal készül a legzöldebb hazai webshop
A Dressa.hu folyamatosan fogja világmárkákkal bővíteni kínálatát, miközben a saját márkás termékeit a vásárlói igények szerint szabja. Csányi Zoltán ezen felül azt is elárulta, hogy egy új weboldalon, újrahasznosítható csomagoláson, természetbarát ruhákon és „fizikai átvételi pontokon” is dolgoznak, meg valami olyanon, ami titok!

Csányi Zoltán a jubileumi Internet Hungary első napján 15.05-kor a narancs teremben vesz részt a Készülünk a jövőre. Kereskedelem 2020. című kerekasztalbeszélgetésen Nagy Sándor (G’Roby), Kui János (GFK), Szták András (eMAg), Filó Angéla, Janositz Johanna (Ecipő) és Szilva Mónika (Nestlé) társaságában, amit Donáth Fruzsina vezet. A második napon pedig a lila teremben tart előadást Kipróbáltuk a Google Shopping erejét címmel 11.15-kor.

Legutóbb Csányi Zoltán, az egészséges fehérneműket és ruhákat forgalmazó Dressa.hu tulajdonosa, a többi között azt fejtegette, hogy még mindig lehet hazánkban sikeres webshopot létrehozni. Ugye „csak” meg kell találni a vásárlóinkat és a hozzájuk vezető csatornát, illetve nem árt, ha megbízhatóak vagyunk és környezetbarátok, illetve a forgalmazott termékek minősége sem az utolsó ugye.

Prémium márkák boltja

A mostani beszélgetésünket éppen egy németországi gyárlátogatást követően rögzítettem, ami a minőségellenőrzést szolgálta, habár mint kiderült, itt inkább jövő szemrevételezéséről volt szó, hiszen a prémium minőség legtetejéről beszélünk. Az 1886-óta működő Anita márka németországi központja ugyanis a high-tech és a 3D-s tervezés világa, amivel a „piac előtt vannak”, és ez a szellem átjárja a teljes gyártási folyamatokat. A vizet (!) is újrahasznosítják, ahogyan a csomagolóanyagokat is, természetesen a napelemek sem hiányozhatnak a tetőkről.

Jöhetnek a természetbarát termékek a Dressa Collection

Mint Csányi Zoltán kifejtette, az ilyen látogatások megerősítik benne, hogy a Dressa.hu-nál is fontos továbblépni azon az úton, amit a Zokni csereprogrammal kezdtek meg, melynek lényege, hogy sem a csomagolóanyag sem a régi ruha nem megy a szeméttelepre. Ötletekből nincsen hiány, a cégvezető már azt fejtegette, hogy mi lenne, ha nem lenne kötelező a papír alapú számla, elég lenne csak rányomtatni a csomagolásra... De nem csak az elméleti porondon mozognak, folyamatosan tesztelik az újabbnál újabb anyagokat (csomagolás és ragasztás), sőt újrahasznosítható csomagolóanyagon is dolgoznak. Csányi Zoltán ezenfelül arra is utalást tett, hogy ez a szemlélet visszaköszönhet hamarosan a sajátmárkás termékeknél is, tehát a Dressa Collection-ben. Itt hangzott el az is, hogy természetes, hogy tovább erősödik a saját márka, hiszen a vásárlói igényekhez a szó szoros értelemben hozzá tudják szabni a termékeket.

Calvin Klein és Tommy Hilfiger is befutott

Ugyanakkor mint kiderült, nem csak a vásárlóknak, hanem a márkáknak is vannak igényeik. A nagy cégek ugyanis szigorú kritérium rendszernek feleltetik meg a viszonteladókat. Mint kiderült, azt, hogy a Calvin Klein alsóneműi felkerültek a Dressa.hu-ra, közel három hónapos tárgyalás előzte meg. A Tommy Hilfiger hasonlóan alaposan körbenéz, mielőtt zöld utat enged neve felhasználásának. A Dressa.hu első embere kifejtette, hogy az online áruházakkal szemben is hasonló feltételeket támasztanak, mint a fizika boltokkal, egyszerűen, ha nem sikerül hozni az adott márka nevéhez illő csillogást, akkor nincsen biznisz.

Itt ilyenről nem volt szó, a Tommy Hilfiger termékei pillanatokon belül jelenhetnek meg a magyar weboldalon, először itt is az alsóneműk kerülnek majd bevezetésre, de pólókkal is találkozhatunk még idén, majd a márka zászlóshajójának számító ingek a jövő évben kerülnek fel a „bolt polcaira”.

Folyamatosan figyelni kell a vásárlói igényeket (*itt jönnek a titkos dolgok!)

Csányi Zoltán kiemelte, hogy a vásárlói igényeknek megfelelve „folyamatosan jönnek az új világmárkák”, és ugye a sajátmárkás kollekció is további termékekkel bővül. De a környezettudatos csomagolást sem csak a cég policy-je már, hanem a vásárlói igényhez sorolható, de mint kiderült, ezen a vonalon is készülnek újabb nagy dobásokra.

A webshop a folyamatos fejlesztés szellemében a karácsonyt követően teljes megújuláson fog átesni. A cég eddigi filozófiáját továbbviszik, ám a „legmodernebb köntöst kapja, és egy olyan dolgot is bevezetünk, ami nem jellemző a hazai kkv-szektorra”.

„Közelebb kell jutni a megrendelőhöz!”

A tervezés és elemzés mentén további csatornák megnyitását is tervezik a Dressa.hu-nál, ami nem csak az online térre vonatkozik. A már fent említett „fizikai átvételi pontok” számát is növelni kívánják, illetve „jön valami más is” – tudhattuk meg Csányi Zoltántól. Ezt követően a cég első embere kifejtette, hogy a műszaki árukkal szemben a ruházati kereskedelemből nem szabad kivonni az embert, hiszen itt sokkal fontosabb a személyes kapcsolat, ezért akár olyan hibridet is el tud képzelni, ami átvételi pont is és bolt is…


Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Lóska Márton

Fiatal voltam és kellett a pénz, ezért relatíve korán beszálltam az internetes újságírásba, ami folyamatosan változott az évek alatt, ahogyan az internet is (emlékeztek még a Facebook ...