Ismerje meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Ismerje meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!
Ön most a Digital Hungary Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának oldalán van. Itt megtalálja a jelöltek bemutatását, és útmutatót a szavazáshoz. Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat E-KERESKEDELEM kategóriában!

Hétfős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon. (A szavazatok leadására ITT van lehetőség)

Ismerje meg a Példakép díj E-KERESKEDELEM kategóriájának jelöltjeit!

Csereklei Zoltán Pelenka.hu, alapító

Csereklei Zoltán nagyon rövid idő alatt megmutatta, hogy az addig multik dominálta pelenka piacon is ki lehet tűnni egy hazai vállalkozás indításával, fel lehet építeni egy erős márkát és hűséges fogyasztói bázist. Döbbenetes céltudatossággal és tehetséggel építette/építi a pelenka.hu webáruházat, amely a szektorban a legnagyobbak közé emelkedett pár év alatt. Mind kereskedelmi stratégiában, mind marketingben és ügyfélélményben kimagasló az, amit elért. A social media és influenszer marketinget pedig egyedülálló hatékonysággal használja.
(A szavazatok leadására ITT van lehetőség)

Perényi András Webshippy, digitális innovátor, sorozat vállalkozó, e-kereskedelmi és marketing stratéga

Az általa alapított Webshippy skálázható módon támogatja a teljes e-kereskedelmi ökoszisztémát kiszervezett logisztikai megoldásokkal, ezáltal több ezer online és hibrid vállalkozást téve skálázhatóbbá és nemzetközileg versenyképesebbé. A cég azon magyar sikertörténetek egyike, amely az országhatárokon túlnyúló terjeszkedésre képes és nagyon jó példája a valós értéken alapuló nemzetközi startup építésnek. A Webshippy, a legnagyobb magyarországi kiszervezett logisztikai szolgáltató, a korábbi évekhez hasonlóan tavaly is megduplázta 2020-as forgalmát, ezzel árbevétele elérte a közel 2,4 milliárd forintot és jelenleg több, mint 50%-al piacvezető a magyar fulfillment piacon.

Román Gergely Decathlon, digitális stratéga

Román Gergely határozott stratégiával és vízióval rendelkezik a digitalizáció és kereskedelem terén. Az e-kereskedelmi tevékenysége ügyfélélmény szempontból kiemelkedő, a CSR vállalása pedig nagyon példamutató, következetes és iránymutató.

A szavazatok leadására ITT van lehetőség. Mindenki csak egy alkalommal szavazhat, 2022. szeptember 30-án, éjfélig. A szavazófelületen csupán két teendő van: megjelölni azt a személyt, aki szerintünk leginkább megérdemli a Példakép díjat, illetve megadni e-mailcímünket – erre csak azért van szükség, hogy a rendszer ellenőrizni tudja, valóban mindenki csak egyszer szavaz. Az e-mailcímeket nem őrizzük meg és nem használjuk más célra.

Köszönjük, hogy részt vesz a szavazásban!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!