Ha nem akarsz a Kodak sorsára jutni, akkor érdemes monitoroznod a konkurenciát és az új belépőket

Ha nem akarsz a Kodak sorsára jutni, akkor érdemes monitoroznod a konkurenciát és az új belépőket
Az Év Internetes Kereskedője Díj egyike azoknak a védjegyeknek, ami a hazai online vásárlói közösségben bizalmi kapcsolatot építenek - fogalmazta meg gondolatait Őri Gergely, a Játéknet ügyvezető igazgatója.

- Miért indultak el korábban is az Év Internetes Kereskedője Díj versenyén?
- Úgy gondoljuk, hogy az Év Internetes Kereskedője Díj egy olyan kompetitív megmérettetés a webáruházak között, ahol a vásárlói visszajelzések révén az ügyfélélményre, a szakmai zsűri elbírálása alapján pedig az innovatív fejlesztéseinkre is visszajelzést kaphatunk.

- Hányszor vettek már részt a pályázaton s miért indulnak el újra és újra?

- Már túrógombócból is sok, hogy hányszor indultunk, 2013-ban el is vittük az első helyezést nagyvállalati kategóriában. Fontos számunkra a folyamatos visszajelzés és utánkövetés, így évről évre építő jellegű visszacsatolást kaphatunk, hogy az út, amit kitaposunk mennyire eredményes.

- A díj egyik fontos eleme, hogy a szavazóközönség és a szakmai zsűri döntése alapján reális kép alakuljon ki piacról, illetve az Önök piaci helyzetéről: ez mennyiben és hogyan segíti, hogy évről évre jobbak legyenek?
- Egyre több belépő érkezik, így egyre kompetitívebb a magyar ekereskedelmi piac. Egy új, innovatív vállalkozás akár lépéskényszerbe is helyezhet egy nagyobb halat, aki ha nem figyel, könnyen egy Kodak sorsára juthat. Épp ezért érdemes monitorozni a konkurenciát és az új belépőket, hogy milyen fejlesztéseket eszközölnek, vagy milyen új szolgáltatásokkal ösztönzik a vásárlókat, így mi magunk is fejlődhetünk. Büszkék vagyunk vásárlóink elköteleződésére, ami talán a piacunk sajátossága miatt nem is annyira meglepő, hiszen majdhogynem egy láthatatlan nagybácsiként veszünk részt a család életében: mosolyogva szembesülünk, amikor a család már sokadik csemetéjének is mi szállíthatjuk a szülinapi, illetve karácsonyi ajándékokat.

- Egy ilyen védjegy mit üzen a fogyasztóknak s mik a tapasztalatok, veszik az üzenetet?

- Egyre növekvő szeletet hasítanak ki az online eladások a teljes kiskereskedelmi tortából, ami a vírushelyzet hatására jelentősebben megugrott. A növekvő piac és az új belépők miatt fontos a pozitív tapasztalat nyújtása, hiszen egy rossz élmény, csalódás könnyen újra az offline térbe terelheti a vásárlókat. Az Év Internetes Kereskedője Díj egyike azoknak a védjegyeknek, ami a hazai online vásárlói közösségben bizalmi kapcsolatot építenek. Mi úgy látjuk, hogy egyre tudatosabbak a vásárlók, az elmúlt időszaktól eltekintve is nő az online bankkártyás vásárlások aránya, a korai tévhitek ellenére jobban rögzült a vásárlókban, hogy ez számukra a legbiztonságosabb fizetési megoldás.


- Pályáznak a következő évben is?

- Mindenképpen.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!