A Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi és Marketing szakán szerzett diplomát, pályáját pedig egy informatikai cég B2B gyakornokaként kezdte. Innen a Femina Media-hoz igazolt, ahol a sales-marketing kommunikáció mellett több mint négy évig kiemelt projektek operatív vezetéséért felelt.
„Egy ilyen egyedi, közös projekt kapcsán kaptam meghívást a Jófogáshoz, ahol az egyre fontosabbá váló árbevételi csatornák fejlesztése és továbbiak kialakítása volt a fő feladatom. Inspiráló volt egy ilyen dinamikusan fejlődő csapathoz csatlakozni, tanulni és együtt nőni, miközben folyamatosan törekedtünk arra, hogy olyan kényelmi szolgáltatásokat fejlesszünk, amelyek megkönnyítik és gyorsítják a felhasználók közötti adás-vételek folyamatát” – mondta az új kereskedelmi vezető.
A szakember kezdetben a Jófogás értékesítési és szolgáltatási projektjeiért felelt. Hozzá tartozott a felhasználói árbevételek mellett a céges hirdetőktől és a partneri együttműködésekből származó árbevételi csatornánk kezelése, fejlesztése, valamint az ingatlanpiacra történő belépéshez szükséges feltételek megteremtése, és egy belső kisebb értékesítési csapat kialakítása.
„Timi az elmúlt egy évben folyamatosan bizonyította, hogy megbirkózik az egyre nagyobb elvárások kezelésével, illetve, hogy megfelelő támogatás mellett hatékonyan és eredményesen tud magas színvonalon teljesíteni. Ennek köszönhetően kapta meg a kereskedelmi vezetői pozíciót, mellyel egy időben a Jófogás stratégiai irányait meghatározó management csapathoz is csatlakozik. Az új pozícióban többek között egy nagyobb belső értékesítési csapat kialakítása és működtetése lesz a fő feladata, valamint a tavalyi évben megkezdett Ingatlan kategóriában elkészülő termékfejlesztések értékesítési stratégiájának kialakítása is hozzá fog tartozni. Büszke és boldog vagyok, hogy Magyarország 4. legnagyobb elérésű oldalának kereskedelmi vezetését ilyen agilis szakemberre bízhatom” – tette hozzá Palocsay Géza, a Jófogás ügyvezető igazgatója.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!