Digitális trendek a koronavírus idején

Digitális trendek a koronavírus idején
Alábbi cikkünkben a legfontosabb 2021-es digitális trendeket hoztuk el nektek, melyekre a Hootsuite közösségi médiamenedzsment-platform és a We Are Social kreatív ügynökség közös globális kutatásából derült fény.

Erősödő digitalizáció a világban

A múlt év során közel 60%-ra nőtt a globális internetpenetráció, tehát már 4,66 milliárd ember használja a világhálót - írja a Kosárérték. Az általános trend, hogy az felhasználók egyre több időt töltenek online: átlagosan napi közel 7 órát, ami 9% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Ez azt jelenti, hogy majdnem annyi időt töltünk online, amennyit alvással. Ami még megdöbbentőbb, hogy az ébren töltött időnk nagyjából 40%-át szánjuk az internetre csatlakoztatott készülékeink használatára.

Egymilliárddal többen a közösségi médián

A közösségimédia-platformok közönsége 13%-kal nőtt az elmúlt év során, így globálisan már közel 4,2 milliárd felhasználóról beszélhetünk. Az elmúlt három évben több mint 1 milliárdos növekedés történt, amely hatására a közösségi platformok újra a marketingesek figyelmének középpontjába kerültek. A CMO felmérése alapján a közösségi médiára szánt marketingbüdzsé 2020 februárjára 13,3%-kal, júniusra pedig 23,2%-kal nőtt, amely összesen 74%-os emelkedést jelent. Ugyanez a felmérés azt prognosztizálja, hogy az arányok az év további részében is hasonlóan magasak maradnak és a teljes 2021-es marketingköltségvetés 23,4% -a fog a közösségi platformok zsebében landolni. A teljes cikk itt folytatódik.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!