Az Árukereső és a Mastercard együttműködése még jobban összekapcsolja a fogyasztókat a kereskedőkkel

Az Árukereső és a Mastercard együttműködése még jobban összekapcsolja a fogyasztókat a kereskedőkkel
Az Árukereső és a Mastercard együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán, legyen szó a vásárlókról vagy a kereskedőkről. Az Árukereső checkout felületén a fogyasztók elmenthetik kártyaadataikat, ami biztonságosan és kényelmesen teszi gyorsabbá a tranzakciókat, és növeli a visszatérő vásárlók számát.

A koronavírus-járvány teljesen átrendezte a vásárlási szokásokat, a lezárások megszűnését követően pedig új dimenzióba lépett az online vásárlás és rendelés. A karácsonyi szezon közeledése ráadásul felerősíti és felgyorsítja az igényeket, és egyre többen szeretnének bárhol, bármikor termékhez jutni. A nagy shopping hajrában könnyen lehet, hogy egy villamosút vagy autózás közben érkezik az ihlet az ideális karácsonyi ajándékra, így kifejezetten fontos, hogy a rendeléseket zökkenőmentesen és rugalmasan lehessen leadni. Ebben segít az Árukereső és a Mastercard együttműködése.

Az Árukereső tavaly áprilisban vezette be a kártyás fizetés lehetőségét a saját Marketplace szolgáltatásán belül, most pedig újabb funkcióval bővül az oldal: aki a Marketplace-en keresztül vásárol, az elmentheti kártyaadatait a vásárlási folyamat végén. A kártyamentési funkció bevezetésére évről évre egyre nagyobb a felhasználók igénye, amire a Mastercard által támogatott Fizetési Élmény Riportok is rávilágítanak. A kutatásból kiderül, hogy a fogyasztók közel harmada azért nem fejezte be a vásárlási folyamatot és rendelte meg a kiszemelt terméket, mert nem tudta elmenteni az adatait. Előfordulhat, hogy a metrón utazva, nagy tömegben nem érezzük biztonságosnak a kártyaszám és egyéb információk beírását, és olyan helyzet is kialakulhat, hogy pont nincs nálunk a kártyánk. Az is lehet, hogy gyorsan szeretnénk a folyamaton túl lenni, vagy egyszerűen csak nincs kedvünk a kártyánkat keresgélni, elővenni, különösen, ha az ágyunk kényelméből rendelünk. A Mastercard által támogatott felmérés alapján az emberek közel 60 százaléka vásárolt már az ágyából, többek között ezért is kiemelten fontos a kártyaadatok mentése. Nem hagyhatjuk figyelmen kívül azt se, hogy az idősebb korosztályoknál is gyorsan terjed az online vásárlás, az ő esetükben pedig még jobb, ha nem kell minden egyes alkalommal az adatokkal bíbelődni.

A cikk teljes tartalma a Kosárérték E-Kereskedelmi Magazin oldalán érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!