A CBRE megközelítésében az ügyfélkapcsolatokon van a hangsúly, hiszen a szolgáltatások optimalizálásával és a digitális alkalmazások bevonásával teljesebb, egyedülálló megoldásokat tudnak a piaci ügyfeleik számára kínálni. "A CBRE a piaci kihívásokra reagálva mindig ügyfélreszabott megoldásokat kínált és továbbra is ezt kívánja nyújtani ügyfeleinek. Mostantól a piacon egyedülálló módon közelítjük meg üzleti partnereinket, hiszen minél több üzletág együttműködése vezet a legjobb minőségű szolgáltatáshoz, és ez a komplexitás, amit üzletfeleink egyre inkább igényelnek." - mondta Varga Judit MRICS.
"A Client Care egy olyan megközelítési mód, ami egyértelműen arról szól, hogyan tudjuk ügyfeleinket segíteni és támogatni, hogy még inkább a saját üzleti tevékenységük sikerére összpontosíthassanak, a CBRE széles szolgáltatás-palettájának igénybevételével" - mondta a frissen kinevezett igazgató. Az egyedülálló megoldás ügyfélközpontúvá és gördülékennyé teszi az üzleti folyamatokat mind regionális, mind helyi szinten, hiszen az új divízió Lengyelországban és Csehországban már sikeresen működik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!