A CBRE itthon is elindította új Client Care ágazatát

A CBRE itthon is elindította új Client Care ágazatát
A világ vezető ingatlanbefektetési és -tanácsadást nyújtó vállalata, a CBRE a magyar piacon is bevezette Client Care szolgáltatását, melynek célkitűzése, hogy a különböző üzletágak közötti szinergiák által hatékonyabban tudjanak ügyfeleik elképzeléseinek megfelelni. Ezen szemléletmód útra indításával a CBRE komplex és innovatív szolgáltatást nyújt jelenlegi és leendő üzleti partnereinek. Az új irányvonalat Varga Judit MRICS vezeti, aki korábban 11 évig irányította a CBRE Tanácsadás és Tranzakció-menedzsment |Irodák magyarországi divízióját.

A CBRE megközelítésében az ügyfélkapcsolatokon van a hangsúly, hiszen a szolgáltatások optimalizálásával és a digitális alkalmazások bevonásával teljesebb, egyedülálló megoldásokat tudnak a piaci ügyfeleik számára kínálni. "A CBRE a piaci kihívásokra reagálva mindig ügyfélreszabott megoldásokat kínált és továbbra is ezt kívánja nyújtani ügyfeleinek. Mostantól a piacon egyedülálló módon közelítjük meg üzleti partnereinket, hiszen minél több üzletág együttműködése vezet a legjobb minőségű szolgáltatáshoz, és ez a komplexitás, amit üzletfeleink egyre inkább igényelnek." - mondta Varga Judit MRICS.

"A Client Care egy olyan megközelítési mód, ami egyértelműen arról szól, hogyan tudjuk ügyfeleinket segíteni és támogatni, hogy még inkább a saját üzleti tevékenységük sikerére összpontosíthassanak, a CBRE széles szolgáltatás-palettájának igénybevételével" - mondta a frissen kinevezett igazgató. Az egyedülálló megoldás ügyfélközpontúvá és gördülékennyé teszi az üzleti folyamatokat mind regionális, mind helyi szinten, hiszen az új divízió Lengyelországban és Csehországban már sikeresen működik.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!