
1. Szervezd ki a logisztikát
Sok oka lehet annak, hogy eddig még nem szervezted ki a webshopod logisztikai folyamatait, mi is hallottunk már rengeteget - írja a webshippy.com. A leggyakoribb ok és egyben tévhit, hogy a kiszervezés drága. Az alábbi videóból kiderül, mikor éri meg mégis logisztikai céget megbízni a raktározással, csomagolással és a házhoz szállítás megszervezésével:
2. Vedd figyelembe a szállítási lehetőséget
Ha már úgy döntöttél, kiszervezed a logisztikát, érdemes olyan fulfillment céget választani, amely sok szállítási módot kínál, hiszen a megrendelőid szeretik maguk megválasztani a számukra legkényelmesebb és legjobb házhoz szállítási módot.
A Webshippy nagy hangsúlyt fektet a kiszállítást végző partnereinek kiválasztására, hogy csomagjaid biztonságban, időben odaérjenek vásárlóidhoz.
3. Használd ki a dropshipping előnyeit
A dropshipping kapcsán általában háromféle álláspont fogalmazódik meg a webshoptulajdonosokban. Sokan szeretik, használják, és úgy gondolják, ez a jövő. Vannak, akik még tartanak tőle, mert átverték őket, vagy tele vannak kételyekkel és tévképzetekkel, és vannak olyanok is, akiknek még fogalmuk sincs arról, hogy mi is ez.
Lássuk tehát gyorsan a dropshipping lényegét: olyan kereskedelmi módszerről van szó, ahol az eladó cég nem tart raktáron semmilyen terméket, és amikor a megrendelés befut, az értékesítő megvásárolja a terméket a nagykereskedőtől, majd azonnal a vásárlóhoz juttatja.
A termék ellenértékét a webshop csak akkor egyenlíti ki a nagykereskedő felé, miután eladta azt a vásárlónak, és így nincs gondja se az árukészlettel, se a raktározással vagy a logisztikával.
Nézd meg, milyen tévhitek tartottak eddig vissza a dropshippingtől! A videóból kiderül, hogyan vágj bele:
A teljes cikk itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!