2023-ban újra a Márkabolt lett Az Ország Boltja

2023-ban újra a Márkabolt lett Az Ország Boltja
Idén már 13. alkalommal osztották ki a magyarországi webáruházak legnagyobb elismerésének számító díjat. Ahogy minden évben, 2023-ban is a beérkezett vásárlói vélemények határozták meg a győzteseket. Az Árukereső.hu által szervezett versenyen közel 400 webáruház vett részt, Az Ország Boltja címet pedig Márkabolt nyerhette el. Az idei esemény fő támogatója ismét a Visa volt, a február 1-jei gálát pedig a Vasúttörténeti Parkban rendezte meg az Árukereső.hu, hogy fogadhassa az eddigi legnagyobb számú vendéget, szponzort, munkatársat és persze a nyerteseket.

Magyarország legnépszerűbb ár-összehasonlító oldala, az Árukereső.hu már 2011 óta keresi a legkiválóbb minőségű szolgáltatást nyújtó webáruházakat, az internetező közösség szavazatai, valamint a fogyasztók valós vásárlás utáni értékeléseire alapozva.

A Népszerűségi és Minőségi díjakért 13-13 kategóriában indulhattak most is a versenyzők. Az orszagboltja.hu weboldalon, valamint a webáruházok oldalain megjelenő szavazógombok által lehetett szavazni a népszerűségi kategóriákban. A Minőségi díjakért az ár-összehasonlító Megbízható Bolt Programjának tagjai indulhattak, és ennek a kategóriának a nyertese kaphatta meg Az Ország Boltja elismerést.

Aki tavaly rendelést adott le egy webáruházban, annak automatikusan lehetősége volt értékelni az üzleteket. Az értékeléshez szükséges online kérdőív érintette a webshopot, a rendelés menetét, a kiszállítást, továbbá az egész vásárlányi élmény egyéb jellemzőit. Mivel közvetlen visszajelzések születnek, így Az Ország Boltja versenyen a megbízhatóság az egyik legfontosabb tényező. "A fogyasztói tudatosság egyre növekszik, így megfigyelhetjük, hogy nagyon fontos számukra, hogy olyan helyről rendeljenek, amiben megbízhatnak, és ahonnan minőségi áruhoz juthatnak. A keresések a legegyszerűbb termékektől a legkomplexebb készülékekig terjednek, így a webáruházak számára elengedhetetlen, hogy fenntartsák hírnevüket. Mivel a verseny eredményeit valós vásárlói értékelések határozzák meg, kiváló visszajelzés a felhasználók és az üzletek számára egyaránt" - nyilatkozta Szták András, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. Hozzátette, hogy Az Ország Boltja több mint egy évtizedes múltjával mára már a szakmai és tartalmi megbízhatóság alappillére az online vásárlási térben, ami minden résztvevőre és érintettre kizárólag pozitívan hathat."Elvégre aki idén épp nem kerül bele a listába, az is visszajelzést kap arról, hogy min érdemes javítani a jövőben."

Márkabolt, az idei nyertes a titulus és az elismerés mellett 500.000 forint értékű PPC nyereményt is kap. Idén az esemény fő támogatója ismét a Visa volt, amely egy Visa különdíjat is átadott Marketplace kategóriában, a nyertes Marketworld-nek.

A díjat a Marketworld képviselői vehették át Sármay Bencétől, a díjátadó gálát támogató Visa Magyarországért felelős területi vezetőjétől. „Az Ország Boltja díj a nyertes azon képességét ismeri el, hogy kivételes online vásárlói élményt tud nyújtani, amelynek a fizetési élmény is szerves része. Hiszünk abban, hogy azok a digitális megoldások lesznek a győztesek, ahol a vásárlási élménybe szervesen beágyazódik a fizetés. A mindennapi digitális élmények kifejezetten intuitívvá és gördülékennyé váltak, és ez most már generációkon átívelő elvárás is. A világ vezető fizetési szolgáltatójaként azon dolgozunk, hogy az online vásárlások ugyanolyan biztonságosak, gyorsak és kényelmesek legyenek, mint a hagyományos boltokban" - nyilatkozta Sármay Bence.

A 13 kategória Népszerűségi és Minőségi díjait egy látványos, hangulatos gálaeseményen adták át, ahol a titokzatosság és a meglepetés volt a fókuszban. A rendezvényen az Árukereső.hu anyavállalata, a Heureka Group vezetői is jelen voltak, beleértve David Chmelař Group CEO is. A Visa főtámogatói szerepén túl a különböző kategóriákat elismert nagyvállalatok szponzorálták, akik maguk is adták át a díjakat: a Sony a szórakozás és kikapcsolódás; a Whirlpool a műszaki cikk és mobilkommunikáció; a Scitec a sport és fitnesz; a Fast Hungary az építkezés, kert és lakberendezés; míg a LEGO a játék kategóriákat támogatta.

A díjazottak listája itt tekinthető meg.

 

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!