A hatékonysága miatt megállíthatatlan marad a digitális hirdetések előretörése

A hatékonysága miatt megállíthatatlan marad a digitális hirdetések előretörése

Interjú Bíró Pállal.
Új ügynökségekkel kezdett stratégiai együttműködést az RTL Magyarország

Új ügynökségekkel kezdett stratégiai együttműködést az RTL Magyarország

Az Artificial Group és a Be Social többkörös tenderen nyerte el a megbízást.
Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Februárban zárult a hónapokig tartó, három körös meghívásos tender, amelyen tíz hazai és európai ügynökség közül került ki győztesen a magyar ügynökség.
Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.
Az Oázis a Mediatort választotta

Az Oázis a Mediatort választotta

A tenderen elnyert megbízás a szpotgyártás mellett médiatervezésre és -vásárlásra is vonatkozott.
3/6