A Positive Adamsky-val erősít tovább a Heineken

A Positive Adamsky-val erősít tovább a Heineken

Az ügynökség a sörgyártó márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállal.
Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke.
A Publicis Groupe Hungary nyerte a Wienerberger tenderét

A Publicis Groupe Hungary nyerte a Wienerberger tenderét

2021. január 1-től ők felelnek a vállalat médiatervezési és -vásárlási feladataiért.
Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik, ezért is lehet, hogy a korábbi válságokhoz képest kevéssé csökkentek a reklámköltések idén. A reklámügynökségek a márkák értékének növelése mellett abban is egyre többet tudnak segíteni partnereiknek, hogyan tudják a digitális felületeket kihasználni. Az adat alapú kommunikációhoz szükséges integrált rendszerek fejlesztésével egy sokkal hatékonyabb működést és eredményesebb kampányokat tudnak az ügynökségek megvalósítani – nyilatkozta lapunknak Záprel Zsolt, az IPG Mediabrands vezérigazgatója.
Új vezető a Human Telex ONE élén

Új vezető a Human Telex ONE élén

Esküdt Attila, a Human Telex online event divíziójának új szakmai vezetője szerint a digitális események hosszútávon is velünk maradnak.
4/6