2021. február 20. 04:04Szánj az olvasásra 8 percet!
A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik, ezért is lehet, hogy a korábbi válságokhoz képest kevéssé csökkentek a reklámköltések idén. A reklámügynökségek a márkák értékének növelése mellett abban is egyre többet tudnak segíteni partnereiknek, hogyan tudják a digitális felületeket kihasználni. Az adat alapú kommunikációhoz szükséges integrált rendszerek fejlesztésével egy sokkal hatékonyabb működést és eredményesebb kampányokat tudnak az ügynökségek megvalósítani – nyilatkozta lapunknak Záprel Zsolt, az IPG Mediabrands vezérigazgatója.
Interjúk
2021. február 05. 13:45Szánj az olvasásra 1 percet!
Esküdt Attila, a Human Telex online event divíziójának új szakmai vezetője szerint a digitális események hosszútávon is velünk maradnak.
Marketing