A SPAR automata boltot nyitott a Z-generációnak: egyszerre valós és virtuális

A SPAR automata boltot nyitott a Z-generációnak: egyszerre valós és virtuális

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S″ koncepció később országszerte megjelenhet majd egy-egy különleges eseményen, fesztiválon.
Az akcióvadászok dominanciája egyre nő a hazai fogyasztók körében

Az akcióvadászok dominanciája egyre nő a hazai fogyasztók körében

A hűségprogramok adataira alapozva egyre inkább személyre szóló ajánlatokkal kell a fogyasztókat megszólítani - véli Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Spar-munkatársak és innovációk a rangos szakmai díjak mögött

Spar-munkatársak és innovációk a rangos szakmai díjak mögött

A Spar Magyarország folyamatosan magas színvonalú kereskedelmi és szolgáltatói tevékenysége mögött a vállalat munkatársainak kitartó munkája áll, akiknek elkötelezettségét, illetve a vállalat innovatív, a fenntarthatóságot is célul kitűző megoldásait rangos szakmai díjakkal ismerték el az elmúlt időszakban.
A SPAR Magyarország kiadta első Fenntarthatósági jelentését

A SPAR Magyarország kiadta első Fenntarthatósági jelentését

A SPAR Magyarország hosszú évek óta törekszik arra, hogy mind kereskedelmi működése, mind gyártási folyamatai során minél kevésbé terhelje a környezetet, megóvja munkatársai és vevői egészségét, polcain egyre több hazai kis és családi vállalkozás termékeinek adjon helyet és a társadalmi felelősségvállalás jegyében odafigyeljen a hátrányos helyzetű csoportokra is. A 2022-ben elért eredményeket Fenntarthatósági jelentésben adta közre a vállalat.
Ne dobd ki az ételt, inkább tervezz okosan! – Elérhető a Nestlé és a SPAR legújabb szemléletformáló kisokosa

Ne dobd ki az ételt, inkább tervezz okosan! – Elérhető a Nestlé és a SPAR legújabb szemléletformáló kisokosa

Magyarországon a legtöbb élelmiszer-hulladékot a háztartások termelik – ez évente átlagosan 65 kilogramm kidobott ételt jelent. A nem tudatos fogyasztói döntések nemcsak a spórolást nehezítik meg, de még a klímaváltozásért felelős üvegházhatású gázok kibocsátásához is hozzájárulnak. A Nestlé Hungária és a SPAR Tervezz okosan! című kiadványa hiánypótló ismertetőkkel és pénztárcabarát gyakorlati tippekkel támogatja a környezettudatos fogyasztói szokások kialakítását.
2/5