2022. október 09. 06:05Gaszner VeronikaSzánj az olvasásra 6 percet!
Szeptember elején elindult az online shop új oldal, pörög a vállalat TikTok oldala és a SPÁR úgy véli, hogy egyre hangsúlyosabbá válik az elérés fontossága, és kevésbé a kattintásszám lesz a lényeg, hiszen az árkommunikációban fontosabb, hogy átmenjen az üzenet, mint az, hogy hányan kattintanak a további információkért. Interjú Varga Katalinnal, a SPAR Magyarország Digitális Marketingkommunikációs vezetőjével.
Interjúk
2021. november 24. 11:24Szánj az olvasásra 1 percet!
Legújabb szezonjában is együttműködik a SPAR Magyarország a Virtuózok v4+ című különleges tehetségkutató műsor szervezőivel. A magyar televíziózás történetének üde színfoltjaként a Virtuózok az első és egyetlen magyar fejlesztésű komolyzenei tehetségkutató műsor, amely 2014-es indulása óta milliók kedvencévé vált.
Média