A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.
A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A programatic piacot azonnal érintette a válság, de a fellendülés is hamar megkezdődött. Az infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze.
Mit érdemes tudni a programmatic-ról?

Mit érdemes tudni a programmatic-ról?

Adatalapú méditervezés és automatizált vásárlás ma Magyarországon.
Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

Infografika: a hazai programmatic piac trendjei

A hazai reklámpiac múlt évi teljesítményéről számos előrejelzés látott napvilágot, de konkrét eredményeket még nem láthattunk.
A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

Most, hogy a Facebookot megszorongatják és otthagyják a legnagyobb hirdetők, vajon hogyan alakul a programmatic jövője?
2/14