Nagyon bedurrant a programmatic piac!

Nagyon bedurrant a programmatic piac!

A HOPPex megmutatja nekünk, hogy mi a helyzet.
Milyen kihívások és lehetőségek rejlenek a hazai programmatic piacon 2020-ban?

Milyen kihívások és lehetőségek rejlenek a hazai programmatic piacon 2020-ban?

A sebesség egyre csak fokozódik a programmatic szuper sztrádáján, így Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője a hazai piac meghatározó képviselőit kérdezte, hogy milyen kihívásokat és lehetőségeket látnak a programmatic piacon itthon 2020-ban.
Félelem és reszketés Programmaticában

Félelem és reszketés Programmaticában

Aki a programmatic reklám világában él, az állandó fenyegetettségben tengeti nyomorúságos napjait. Szabó Ákos cikke.
Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az ad fraud mára elképesztő méreteket öltött.
Megállapodást kötött az Adformmal a HOPPex

Megállapodást kötött az Adformmal a HOPPex

Megállapodást kötött az Adform technológiai szolgáltatóval a HOPPex, a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér. Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.
3/15