
2023. január 19. 13:21Szánj az olvasásra 4 percet!
Ha a vállalat már rendelkezik számos adattal a CRM rendszerében, az ügyfelek elégedettségének növelése és az üzlet bővítése érdekében fontos, hogy tudja használni és megérteni is azokat. Ma az adat áll az üzleti problémák és lehetőségek középpontjában: az ügyfélélmény minden szakaszában és a vállalat teljes életciklusa során adatok keletkeznek, az optimális felhasználásuk és értelmezésük pedig az ügyfelek megértéséhez vezet, ami a siker kulcsa.
E-volution

2023. január 13. 18:12Szánj az olvasásra 3 percet!
Bereczki Nóra, egy anyuka, aki úgy döntött, hogy saját mesekönyvet ír a két és fél éves fia altatásához, rátalált a ChatGPT nevű nyelvi modellre, ami segítségével 8 óra alatt 12 darab egyperces mesét írt.
E-volution