A raptől a Bossa nováig bármit összedob az AI, de milyen világ vár a zenészekre?

A raptől a Bossa nováig bármit összedob az AI, de milyen világ vár a zenészekre?

Orwell legendás, 1984 című regényében gépek írták a slágereket a hétköznapi emberek számára. Mint sok más disztópia, ez is közel áll hozzá, hogy valósággá váljon. Császár Előd, az egykori popénekes és lemezlovas az idei Digital-Media Hungary konferencián ízelítőt tartott belőle, mire képes a zeneszerzés terén a mesterséges intelligencia.
AI-ok randiznak a Betone új podcastjában

AI-ok randiznak a Betone új podcastjában

A BETONE kiderítette, elveheti-e az AI az kreatív szakemberek munkáját.
„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
AI-ok randiznak a Betone új podcastjában

AI-ok randiznak a Betone új podcastjában

A BETONE kiderítette, elveheti-e az AI az kreatív szakemberek munkáját.
Így veszi át a kreatív csapatok munkáját a jövőben a mesterséges intelligencia

Így veszi át a kreatív csapatok munkáját a jövőben a mesterséges intelligencia

Szakdolgozatot ír, megadott információk alapján PR-cikkeket kreál, valamint a személyiségi jogokat veszélyeztető módon képes megteremteni és leutánozni bárki kép- és hangmását: a mesterséges intelligencia rohamtempóban fejlődik, nem véletlen, hogy jó pár szakág dolgozói aggodalommal tekintenek a jövőbe, hiszen a munkájuk is veszélyben lehet. Az idei Digital-Media Hungary konferencián Major Zoltán, a nemzetközi piacon működő japán Dentsu reklám- és PR részvénytársaság hazai kreatív igazgatója részletesen kifejtette, hogyan végezték el az MI-vel egy teljes kreatív csapat munkáját.
1/120