A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Az addressable hirdetések a tévén túl is hódítanak!

Az addressable hirdetések a tévén túl is hódítanak!

A célcsoportokra szabható reklám nem csak a tévékben terjed, de a közterületi és audio médiában is. A jobb célozhatóság növeli a hatékonyságot, kevesebb reklámmal lehet a kitűzött célt elérni. Az egyre inkább adat alapú hirdetések pedig várhatóan a programozott piacterek felé csatornázzák a hirdetési költések egyre nagyobb részét.
A tévés biznisz átalakulása

A tévés biznisz átalakulása

Egy évtized alatt sem érte el a hazai tévés szakma a pénzügyi válság előtti bevételi szintet.
Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

A hazai médiafelületek közül a külterületi reklámok stabilan őrzik szerepüket. Az eddigi összetett szabályozás helyett egységes, könnyebben álátható rendszer segíti 2024-től az ágazat működését.
A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

Guld Ádám kommunikációs szakember a Digital Hungary-nek kifejtette, hogyan alakult át a figyelemgazdaság az elmúlt évtizedekben, és milyen lehetőségei vannak a megváltozott környezetben a marketing- és kommunikációs szakmának.
1/2