2024. március 16. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Interjúk
2023. január 25. 05:00Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A célcsoportokra szabható reklám nem csak a tévékben terjed, de a közterületi és audio médiában is. A jobb célozhatóság növeli a hatékonyságot, kevesebb reklámmal lehet a kitűzött célt elérni. Az egyre inkább adat alapú hirdetések pedig várhatóan a programozott piacterek felé csatornázzák a hirdetési költések egyre nagyobb részét.
Marketing
2022. január 18. 09:12Bucsky PéterSzánj az olvasásra 4 percet!
Egy évtized alatt sem érte el a hazai tévés szakma a pénzügyi válság előtti bevételi szintet.
Média