A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban

A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban

A PwC Magyarország hetedik alkalommal mérte fel a hazai munkaerőpiaci preferenciákat és adta át az Év Legvonzóbb Munkahelye díjakat. A kutatás eredményeként – immár hatodik éve – a Magyar Telekom nyerte el a Legvonzóbb Munkahely Díjat a telekommunikációs szektorban.
Új igazgató a PwC Magyarország vezetői között

Új igazgató a PwC Magyarország vezetői között

A PwC Magyarország örömmel jelenti be új igazgatójának kinevezését. Szeptember 1-jétől Luczó Gábor a transzferár csapatot erősíti új pozíciójában.
Globális szórakoztató- és médiaipar: fókuszban a digitalizáció és a reklámbevételek

Globális szórakoztató- és médiaipar: fókuszban a digitalizáció és a reklámbevételek

Szakértői várakozások szerint a szórakoztató- és médiaipari bevételek globálisan folyamatosan növekvő tendenciát mutatnak 2027-ig. A növekedési ütem azonban lassulni fog a következő években – mutat rá a PwC elemzése. A tanulmány olyan iparág képét vetíti előre, amely minden aspektusában egyre digitalizáltabbá válik, és melyben a jövedelemtermelő képesség szempontjából a reklámbevételekre egyre jelentősebb szerep hárul majd a jövőben.
Emberi vezető és méltányos bérezés tesz vonzóvá egy munkahelyet

Emberi vezető és méltányos bérezés tesz vonzóvá egy munkahelyet

Tekintettel a stabilan magas inflációs környezetre, a versenyképes alapbér mellett az egyéb pénzbeli juttatásokat kínáló munkahelyek a legvonzóbbak. Ugyanakkor a munka tartalma, a magánélet tiszteletben tartása, valamint a csapat és a vezető szerepének növekedése mind arra mutatnak, hogy a munkavégzés azon körülményei is fontosak a munkavállalóknak, amelyekre elsősorban a közvetlen felettes van hatással.
Taroltak az európai bankok tavaly

Taroltak az európai bankok tavaly

Öt lakossági bank közül négynek sikerült a magasabb jövedelmezőség és a versenyképesebb pozicionálás felé elmozdulnia, mutat rá a PwC elemzése. A kiszabott díjak és jutalékok, valamint a kamatemelések lendítették előre bevételeiket és láthatóvá váltak a költségátalakítási és digitalizációs programok eredményei is. A lakossági bankok nagyobb része már elkezdte átalakítani az üzleti és működési modelljük kulcsfontosságú elemeit. Erre szükség is van az átalakuló ügyféligények közepette: alapvető elvárás a felületek egyszerűsége, kényelmes használata, illetve ezek zökkenőmentes működése.
3/9