Komoly változás az online gasztromagazinnál

Komoly változás az online gasztromagazinnál
Januártól Krankovics Béla látja el a Nosalty termékmenedzseri feladatait a Central Médiacsoportban. Krankovics Béla több mint 10 éve foglalkozik digitális termékek fejlesztésével a Central közleménye szerint, amit a kreativ.hu idézett.

Pályakezdőként az Inform Média kiadónál dolgozott, az ott töltött idő alatt többek között a különböző listing- és magazinoldalak marketing és fejlesztési feladatait menedzselte, valamint az online bevételek növeléséért volt felelős. Részt vett a cég akvizícióinál a kiválasztott vállalkozások feltérképezésben és a felvásárlást követő integrációban - írja a kreativ.hu.

2009-től a Vatera.hu marketingcsapatában hírlevél, eDM kommunikációs projekten, illetve az affiliate rendszer bővítésén dolgozott. 2012-től a Ringier, majd a Mediaworks kiadó online és mobil marketing menedzsereként a kapcsolódó fejlesztéseket koordinálta portfolió szinten. 2015 óta termékmenedzserként dolgozott a Nemzeti Sport és az Autó-Motor magazin online termékein, ahol fő feladata a tartalmi stratégia összehangolása volt a marketing, fejlesztés és értékesítés területekkel.

Krankovicsnak nem volt közvetlen elődje, a feladatkört eddig Zalai Ágnes látta el, aki immár a Central Médiacsoport digitális vezetője. (fotó: kreativ.hu)