Interaktív reklámok koncertekre és mozikba

Interaktív reklámok koncertekre és mozikba
Köztudott, hogy annál jobban megjegyzik az emberek a látott tartalmakat, minél inkább részesei, cselekvői az élménynek.

 

Az Audience Entertainment nevű amerikai startup épp ezt próbálja kiteljesíteni azáltal, hogy interaktív hirdetéseket és promóciókat tervez, ráadásul hatalmas, akár több ezer fős tömegek számára.

A készítők szerint termékük épp olyan előrelépést fog jelenteni, mint annak idején a 2D-ről a 3D-re való átállás. Éppen ezért stílusosan ID-nek, vagyis Interactive Dimension-nak kereszték el méltán felkapott reklámplatformjukat.

Az egész úgy működik, mint egy óriási Xbox Kinect, vagyis a nézők pusztán a kezük, testük mozgatásával tudják befolyásolni a képernyőn, kivetítőn látottakat. Például eldönthetik, hogy a reklámban szereplő főhős melyik ajtón menjen be, jobbra vagy balra forduljon, igennel vagy nemmel válaszoljon. Természetesen nem több órás ugrándozásra hívja a cég a nézőket, hanem néhány perces játékra, melyet az eddigi tapasztalatok szerint a résztvevők is nagyon élveznek.

A
Gizmodo újságírója úgy nyilatkozott egy, a cég által tervezett mozi reklám után, hogy soha nem látott ennyi lelkes, vidám embert mozira várva.

Az Audience Entertainment eddig is olyan neveket tudhatott ügyfelei között, mint a Samsung, a Coca-Cola vagy a Volkswagen. A következő lépcső, hogy még inkább kiszélesítsék a lehetőségeket. Ennek érdekében szeptembertől bárki számára lehetővé teszik, hogy szabadon tervezzen a platformra interaktív reklámokat, melynek köszönhetően radikálisan megugorhat a műfaj népszerűsége az egész világon.
Bízunk benne, hogy a hazai mozikban és koncerteken is mihamarabb találkozhatunk interaktív, izgalmas reklámokkal. Addig is, ha kíváncsi, tekintse meg a termék bemutató videóját.