A LifeTime még jobban beleáll a hirdetési piacba

A LifeTime még jobban beleáll a hirdetési piacba
Októbertől a LifeTime Media Sales House értékesíti a Burda Style trendmagazin hirdetési felületeit. A céljuk az, hogy a jelenleginél is nagyobb szeletet hasítson ki a magazin számára a hirdetési piacból.

Októbertől a LifeTime Media Sales House értékesíti a Burda Style trendmagazin hirdetési felületeit – adta hírül az idén nyáron nevet váltott, több mint 25 éves múlttal rendelkező LifeTime kiadó.

A Burda már nagyon régen jelen van a magazinpiacon

A Burda - mely meghatározó nemzetközi márkaként az egyik legkedveltebb trend és életmód magazin az aktív, fiatalos nők körében – 66 éve van jelen a nemzetközi magazinpiacon és 28 éve Magyarországon. „Célunk, hogy a mostaninál is nagyobb szeletet hasítsunk ki a magazin számára a hirdetési piacból – mondta Kürti István, a LifeTime operatív igazgatója, aki további tervekről is beszámolt: „Jövő februárban kerül a piacra a Kossuth Kiadó legújabb, angol licensz-magazinja, a kissé provokatív Amiről az orvos nem mindig beszél címet viselő közérthető, tudományos hátterű egészségmagazin, melynek szintén mi fogjuk hirdetési felületeit értékesíteni. Ezen kívül több kiadóval is folynak tárgyalások a további portfólió bővülésről. Jövőre a magazin és online értékesítési piac meghatározó szereplőivé kívánunk válni.”

Így áll a LifeTime Sales House portfóliója

A LifeTime Sales House jelenleg több mint 10 magazint – többek között a BBC Good Food és BBC History magazinok – értékesítéséért felel. A mintegy két éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek széles körű tapasztalatokkal.