Új marketingigazgató viszi a HEINEKEN ügyeit

Új marketingigazgató viszi a HEINEKEN ügyeit
2016 júliusától Zab Gábor látja el a HEINEKEN Hungária Zrt. marketingigazgatói feladatait. Elődje, Jan Willem van Wensem júniusban távozott a vállalattól, hogy hazájában folytassa karrierjét.

Zab Gábor nem először dolgozik a söriparban: 1997-ben a külföldi prémium sörök Márkamenedzsereként dolgozott az SAB Miller Dreher Sörgyárnál. Később 2000 és 2005 között a Pepsi magyarországi vállalatánál márkamenedzserként, majd nemzetközi márkamenedzserként folytatta karrierjét a Pepsi Közép-Kelet Európai Régiójában.

A szakember 2005-ben került a Red Bull Magyarországhoz, ahol marketing menedzserként segített felépíteni a márka pionír marketingjét. 2010-ben a vállalat ügyvezető igazgatójának nevezték ki, ebben a pozícióban csapatával sikerült nyereségessé tenniük a vállalatot.

2013-ban a Monster Energy csapatához csatlakozott regionális igazgatóként, itt 10 ország piacáért felelt. A HEINEKEN Hungária színeiben Zab Gábor feladatai közé tartozik majd a márkaportfólió további fejlesztése; a vállalat kulcsmárkáinak építése és a HEINEKEN Hungária piaci pozícióinak erősítése.



Címkék: Heineken, Marketing