A hírfolyamban megjelenő hirdetett (sponsored) posztok jobb felső sarkában lévő három pöttyre kattintva érhető el a funkció, amit kiválasztva kapunk némi tájékoztatást arról, hogy pontosan milyen szűrés alapján bukkant fel a képernyőnkön az adott szponzorált tartalom. Habár az információ a legtöbb esetben elég általános, azért némi betekintést enged abba, hogy milyen elv mentén céloztak be minket a hirdetők.
A rendszer ugyanakkor február 28-tól kezdődően ennél részletesebb információkat fog tartalmazni. Ezen változásnak köszönhetően a korábbinál sokkal átláthatóbbá válik, hogy mely vállalatok osztottak meg rólunk információkat a Facebookkal, ugyanakkor még mindig lenne hová tökéletesíteni a rendszert, hiszen a közösségi oldal akár arra is kötelezhetné a feltöltőket, hogy részletezzék, mégis milyen módon jutottak hozzá a felhasználók adataihoz.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!