Neuromarketing

Neuromarketing
Tudományos fantasztikumba illő projektet indított a Synetic. Programjuk, a Mindr segítségével állítólag minden eddiginél pontosabb reakciókat mérnek.

A teljesen új kifejezés mögött egy olyan technológia rejtezik, amely szinte belelát a felhasználók fejébe. A futurisztikusan hangzó módszer kitalálói a napokban kezdték meg pilot programjukat, amelyben a felhasználói aktivitást, reakciókat vizsgálják.

Az alapkoncepciót az adja, hogy az agyi elektromos jeleink már olyan szintem nérhetők, hogy azok mintázatát, bizonyos keretek között, már értelmezni is tudjuk. A Mindr, egy a gyógyászat és az orvosi dignosztika fejlődési eredményei felől érkezik, s nagyon komoly tudományos alapokra épül.


A mérések alapjául bármilyen vizuális vagy akusztikus alapanyag, film, reklám, zene, termék vagy akár weboldal is szolgálhat. A mérések egyszerű reakciókat, örömöt, kudarc, vagy csalódottság érzetet mutatnak. 

A nemzetközi csapatban magyarok is vannak, s a pilot projektet a napokban jelentették be weboldalukon. A neuromarketing irányába tett első lépésekkel kapcsolatban persze még sok a szkeptikus vélemény, de a Synetic csapata minden megtesz azért, hogy a módszert az elismert felhasználói mérések közé emelje.