Millennials: a korosztály, amely már nem hallgat rádiót

Millennials: a korosztály, amely már nem hallgat rádiót
Az Entrepreneur.com feltérképezte a fiatalokat, akiket Y generációnak is nevezünk. Szokásaikat és elérhetőségüket nem árt ismerni a marketingeseknek.

A Millennials avagy Y generáció igazi digitális generáció. 1980 - 2000 között születtek, így nem sokat láttak a számítógépes hőskorból. Még változhatnak a szokásaik, de az egész bizonyos, hogy egész máshogy múködnek, mint ahogy az eddig feltérképezett generációk.

Már az Y generáció első tagjainak munkába lépésekor is komoly problémákat okozott, hogy nem ismertük eléggé a problémáikat, gondolkodásukat. Máshogy dolgoznak, mint az X generáció tagjai és elődeikhez képest sokkal hatékonyabban használják a digitális lehetőségeket.
A mobil és tablet használat szinte egyértelmű az esetükben.

Az első problémát a hagyományos vezetési modellek csődje okozta, mivel egész másfajta munkamódszereik nehezen voltak értelmezhetők a hagyományos cégvezetési módszerekkel. Képzettebbek és nemzetközi együttműködésekben lényegesen hatékonyabbak, mint a harminc feletti társaik.

Azóta számos tanulmány, elemzés készült róluk és szokásaikról. A másfajta gondolkodás, másfajta médiafogyasztást is jelentett. Információ fogyasztásuk elképesztő, de jórészt televízión és interneten keresztül jutnak a hírekhez. Ők azok, akik más alig hallgatnak rádiót, viszont naponta 43-szor nézik meg az emailjeiket.

Az Entrepreneur a marketingeseknek címezve össze állított egy infografikát, amelyben izgalmas részletek derülnek ki az Y generáció tehetséges tagjairól.