Miért érdemes integrált hastag kampányt indítani?

Miért érdemes integrált hastag kampányt indítani?
A Twitter, a Tumblr és az Instagram után idén nyáron a Facebook is bevezette a hastagek használatát. Ezzel remek lehetőséget adott marketingesek kezébe.

A hastag hatalmas találmány, minden közösségi oldalon ugyanúgy működik, vagyis egy új lehetőség került a marketing szakemberek kezébe. Három ok, amiért érdemes integrált hastag kampányokat indítani:

1.  Növelni tudjuk a márkánk jelenlétét a különböző platformokon

A marketingesek gyakran csak egy-egy közösségi oldalra koncentrálnak, egy-egy célt fogalmaznak meg, például Twitteren szeretnének újabb követőket, vagy a Facebookon újabb rajongókat szerezni.  Azonban integrált hastag kampányok indításával, összekapcsolhatjuk a különböző oldalakat,  a Facebook felhasználóink ránk találhatnak a Twitteren is és fordítva, így mindkét platformon elérhetjük az ismerőseiket és barátaikat is ez pedig látványosan megnövelheti a rajongóink, követőink  számát.

2. Könnyebbé tehetjük a kampányokban való részvételt

Az integrált kampányok számos új lehetőséget kínálnak, amivel még érdekesebbé tehetünk például egy játékot. A Twitter és az Instagram tipikusan mobilos eszköz, útközben is lehet egy gyors tweetet írni vagy fényképet készíteni, ezzel pedig megkönnyíti a játékban való részvételt, ami növeli a bejegyzések és résztvevők számát is.

3.  A pillanatnyi kampányon túlmutató eredmények

Ha például egy fotóversenyt indítunk, a későbbiekben kreatívan tudjunk felhasználni a képeket, új postokhoz, vagy a weboldaladon, vagy akár az üzletünkben dekorációként. Minél több kép érkezik, annál többől válogathatunk. Változtassuk valódi vásárlóvá a rajongóinkat, ajánljuk fel kuponkódokat mindenkinek, aki részt vesz a játékban.