Merre tovább digitális marketing?

Merre tovább digitális marketing?
A Marketo egy igen komplex jövőképpel lepte meg a szakmát. Az üzenet nem más, mint hogy 2016-ig hatalmasat fejlődik a digitális marketing világszerte.

Már az a megállapítás is nagyon komoly állítás, hogy négy amerikaiból három aktív az interneten. Ennek a marketingesek felé egyértelmű az üzenete. A világ a digitális marketingre lesz vevő az elkövetkező években.

Kanada hatalmas léptekkel halad a startup világban is, az utóbbi években a behálózott felhasználóik száma 80 százalékban fedi le az ország lakosságát. A szakértők szerint a fejlődés töretlen lesz 2016-ig. A digitális hirdetések növekedési aránya az elmúlt 10 évben 1200 százalékkal növekedett az országban. A fejlődési ütem itt magasabb, mint az USA-ban.

A mobil eszközök itt is gyorsítják a digitális lehetőségek elterjedését és 2016-ra jórészt kézi eszközökön keresztül fogyasztják majd az online tartalmakat a kanadaiak.

A nemzetközi trendek hasonló növekedést mutatnak. Komoly potenciált mutat a kelet-európai piac növekedési trendje, amelyben még bőven van tartalék. Illetve Nyugat Európa is ígéretes számokat hozhat a digitális költekezés területén.

A 2013-as 1,6 milliárd dollárról, 2017-ig 5,9 milliárd dollárig növekedhet a nyugat európai mobil internet hirdetési piac. Ez azt jelenti, hogy a jelenleginek a négyszeresét is elérheti.

A becslések Kinának és Brazíliának is nagy volumenű növekedést jósolnak, s ezek a számok egyértelműen a jelenlegi trendek változatlanságát mutatják. A múlt heti Ali BaBa részvény kibocsátás egyébként alátámasztja a szakértők optimizmusát.

Az bizonyos, jól kalkulál, aki ma ezekre a piaci trendekre tervez, mert a világ 2016-ra a mobil eszközök és a digitális reklámok bűvöletében sokkal többet költ majd ezen a területen.