Ha be akarod röffenteni a Facebook-kampányodat, akkor klikkelj ide!

Ha be akarod röffenteni a Facebook-kampányodat, akkor klikkelj ide!
Sok a változás és az újdonság a Facebook hirdetési rendszerében.

A Facebook hirdetési rendszerében annyi újdonság van, hogy nehéz őket követni. Lévai Richárd cikkében összegyűjtötte az utóbbi idők fontosabb, illetve érdekesebb változásait, amik jól jöhetnek akár az év végi kampányaidon dolgozol, akár a jövő évedet készíted elő - írja a piacesprofit.hu.

Négyzetes képformátum a forgalomterelő hirdetéseknél

A régóta hozzánk nőtt fekvő téglalap előnézeti képet a négyzetes váltja fel a link hirdetéseknél. Egyelőre csak hirdetésekről van szó, a weboldalak előnézeti képeiről nem. Viszont a hirdetéseknél érdemes váltani, mert nagyobb átkattintási arány várható a Facebook szerint. Legalább is azoknál a felhasználóknál, akik a legújabb Facebook appot használják – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketing szakértő a Közösségi kalandozások blogon.

Azt, hogy a mobilról szól minden, semmi nem bizonyítja jobban, mint a videóknál az álló formátum támogatása. Sőt, már az álló formátum az ajánlott minden körülmények között. Szóval ha videókat készítesz, érdemes ilyeneket gyártanod. Vagy esetleg itt is négyzeteset. De a fekvő téglalaptól ideje búcsút venni.

Űrlapok Instant élményben

Ok, mi az az Instant élmény? Ezt először Canvas-nak (Vászon) hívta a Facebook, később Teljesképernyős élmény néven futott, most ez az új név. Vagyis a Facebook beépített microsite készítőjéről beszélünk, ahol már közvetlenül is tudunk űrlapokat készíteni, így nagyon komoly felületeket tudunk felépíteni mobil használatra. Ha a weboldal nem konvertál elég jól mobilon, érdemes ezzel kísérletezni.

Megérkeztek a Facebook sztori hirdetések
A Facebookon is egyre többen használják a sztorikat, így megjelent itt is a hirdetés lehetőség. Ez két dolgot jelent. Egyrészt tudsz erre optimalizáltan tartalmat készíteni. Másrészt ha nem vigyázol, mindenképpen meg fognak jelenni a hirdetéseid Facebook sztoriban is, mert az automatikus elhelyezés ide is tolja a reklámjaidat. Mindenképpen ellenőrizd az elhelyezéseid hatékonyságát a Hirdetéskezelőben! A teljes cikk itt érhető el!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!