Ezeket tudd, mielőtt influencer-kampányba kezdesz!

Ezeket tudd, mielőtt influencer-kampányba kezdesz!
A influencer marketing nagyon hasít, s úgy tűnik, hogy egy ideig még hasítani fog.

Az influencer marketing a kommunikációs szakma érdekes részterülete. Pár évvel ezelőtt már sokan temették, aztán jött egy hatalmas robbanás az Instagramon, ma pedig megint az online marketing leghatékonyabb eszközei közé sorolják - írja cikkében a kosarertek.hu. Az persze kérdés, hogy meddig tarthat még a diadalmenet, aztán merre fordul a szélirány és hogyan változnak a felhasználói szokások. 2017-ben az amerikai marketingszakemberek 84 százaléka hozott létre influencer kampányokat, a számok pedig nem látszanak megtorpanni. Mindenesetre ezeket a számokat mindenkinek érdemes megismernie, aki hasonlóban gondolkozik.

Az Y-generációs fogyasztók 70 százalékát befolyásolják a társaik
Ahogy az Y-generáció létszáma lassan túllépi a X-generációét, lassanként az ezredfordulós fogyasztók alkotják az e-kereskedelem meghatározó vásárlóerejét, így az online marketingnek is elsősorban rájuk kell koncentráljon. 70 százalékukat pedig fogyasztási döntéseikben erősen befolyásolják a társaik. Éppen ezért egy több tízezer követővel rendelkező influenceren keresztül kiválóan eljuttathatók számukra marketingüzeneteink, sokkal jobban, mint egy televíziós kampánnyal.

A Facebook még mindig a leghatékonyabb közösségimédia-csatorna
A Facebook havi 2 milliárd felhasználójával a legnagyobb közösségi portál, amely a vásárlói döntések 19 százalékát befolyásolja. Ez akkor is a leghatékonyabb csatornává teszi, ha az organikus elérések csökkenése folyamatos, és a célcsoportok immár csak hirdetéssel érhetők el elfogadható mértékben. Posztoljunk folyamatosan, hozzunk létre az oldalakhoz tartozó csoportokat, és ha még nem tettük, kezdjünk használni botokat a Messengerhez. A teljes cikk itt érhető el!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!