Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Evolution konferencia: minden a digitális piacról
Az online evolúciót veszi górcső alá az immár ötödik alkalommal érkező Evolution konferencia Budapesten. A két napos edukációs workshop idején a reklám- és médiapiac, illetve a hirdetői oldal szakemberei elemzik a várható trendeket. Terítéken lesz többek közt a tartalommarketing és a közösségi oldalak lehetőségei.

Immár ötödik éve ülnek össze 2017. márciusában a reklámszakma-, az ügynökségek és a hirdetők képviselői, illetve a média vezetői az Evolution konferencián annak érdekében, hogy átfogó képet adjanak s kapjanak a digitális világ és -eszközök minél szélesebb körű felhasználási lehetőségeiről. A szervezők 1200 főt várnak az eseményre.

A digitális média és a digitális hirdetési eszközök elterjedése minden korábbinál jobban segítik mind a kereskedelmi, mind a reklámüzenetek minél pontosabb célközönséghez való eljuttatását, ez pedig a hirdetők magatartását is megváltoztatta, hiszen egyre inkább a célzott és az egyértelműen mérhető teljesítményű kommunikációs csatornák felé fordulnak. A csak és kizárólag márkaépítésre fókuszáló folyamatok ideje leáldozóban van: a trendek alapján az látszik, hogy a korábbi sémát az egyetlen „digitalizációs kommunikációs és értékesítési láncon” való termékbemutatás és márkázás, valamint értékesítés veheti át. Ennek megfelelően egyre nagyobb teret nyer a közösségi média, a megosztás, az push üzenet, illetve az online- és mobilmédia különböző csatornái is.

Az „online evolúció két napja” nem egyszerű előadások sorozata négy előadóteremben, mivel e workshop-konferencia a gyakorlatilas szemléletet szem előtt tartva végzi el a kommunikációs és reklámszakma különböző szegmenseinek vizsgálatát. A szervezők vállalt célja az is, hogy a jó időben tett jó helyzetfelismeréssel, az újdonságokra való nyitott és objektív hozzáállással mutassák be a lehető legtöbb üzleti megoldást, a hirdetések világát, emellett a digitalizáció folyamatait is.

Az előadók a különböző területek szakembereiként edukációs célokat is megfogalmazva összesen nyolc szekcióra bontva – többek között: online videó, neuromarketing, tartalommarketing, közösség média – ismertetnek sikertörténeteket, esettanulmányokat, illetve a napi gyakorlat bemutatását célozva gyakorlati példákkal is illusztrálják az elméleti tudást. A jelenlegi piaci pillanatkép éppen úgy terítéken lesz, mint a jövőben várható trendek elemzése is, hiszen fejlődni és piacot nyerni csak új tudás megszerzésével lehet.

Az Evolution konferencia helyszíne: Budapest, Park Inn by Radisson, Budapest

Időpont: 2017. március 1-2

Regisztráció
és a január 26-ig elérhető early bird árak az Evolution weboldalán!