Egy időutazó egyengeti a televíziózás jövőjét

Egy időutazó egyengeti a televíziózás jövőjét
Egy ötletes reklámfilmben a hollywoodi kasszasikerekből ismert Liam Neeson az OLED technológia elterjedéséért száll síkra.

Az LG bemutatta az amerikai futballbajnokság nagydöntője, a világszerte százmilliók által követett Super Bowl sporteseményre szánt reklámfilmjét, melynek főszereplői a hollywoodi kasszasikerekből ismert Liam Neeson és a legújabb flagship LG Signature OLED televízió.

A reklámfilm apa és fiú együttműködésében készült, hiszen a világhírű Ridley Scott producerkedése mellett fia, Jake Scott rendezte. A videó fő motívuma az LG azon elkötelezettsége, hogy a jövő televíziós technológiáit hozza el a jelen vásárlói számára. A történet középpontjában a legújabb, hihetetlenül kecses és vékony OLED tévé áll, amely korábban soha nem látott képminőséget nyújt a legmélyebb sötét tónusok és a végtelen kontrasztarány megjelenítésével. „Ez egy mozgalmas rövidfilm” ― nyilatkozta a reklámfilm producereként közreműködő neves rendező, a lovaggá ütött Sir Ridley Scott.

„A szpot az innovációs elsőségért és a jövő technológiájának megteremtéséért folytatott versenyt mutatja be” ― tette hozzá. Liam Neeson a „jövőből érkezett embert” játssza, aki a mindennapokba csempészi a jövő technológiáját. „A karakterem egy jövőből érkezett, rejtélyes férfi, akinek fontos küldetése van a jelenben” ― fogalmazott Neeson. „Ő jeleníti meg a jövő iránti belső vonzódásunkat, kíváncsiságunkat” ― tette hozzá. „Az volt a célunk, hogy egy sosem látott, különleges világot hozzunk létre, és ebben mutassuk be az OLED különleges tulajdonságait” ― mondta Jake Scott, a reklámfilm rendezője.

Az LG új reklámfilmjében egyesült a két hollywoodi nagyágyú, Ridley és Jake Scott szakértelme, illetve kreativitása. Ők ketten nemcsak díjnyertes filmjeikről híresek, hanem elismert reklámfilmkészítők is. Mindketten letették már védjegyüket nagy sikerű alkotásaikkal e téren is: Ridley a Macintosh 1984- es szpotjával vált ikonikussá, Jake pedig a Budweiser ― tavaly szintén a Super Bowl alatt bemutatott ― „Elveszett kutya” (Lost dog) www.LG.com A szórakoztatóipari szupercsapatot Liam Neeson teszi tökéletessé, akinek ez már a második Super Bowl-reklámszereplése: az tavalyi döntő okostelefonos játékhoz készült, méltán elhíresült Clash of Clans-szpotja után. Utóbbi a legnépszerűbb Super Bowl-hirdetés a YouTube-on, százmillió feletti nézettséggel.

Neeson és Ridley Scott legutóbb 2005-ben, az akcióban gazdag Mennyei királyság című filmen dolgozott együtt – a mostani LG-reklámfilm pedig hasonlóan izgalmasnak igérkezik. „Ridley és Jake hihetetlenül kreatív csapatot alkotnak. Olyat, amikor érzed, hogy jó kezekben vagy” ― fogalmazott Neeson. Az LG prémiumszériás Signature OLED televíziója az idei CES szórakoztatóelektronikai szakkiállítás legjobb innovációjának járó díját (Best of Innovation award) is elnyerte. 

„Elsőként a formaterv nyűgözött le. Az LG Signature OLED televízió nem egyszerűen hihetetlenül vékony, hanem letisztult, egyszerű és elegáns is” ― nyilatkozta Ridley Scott. A 77 és 65 colos méretben elérhető LG Signature OLED televízió különleges kontrasztarányok és színminőség megjelenítésére képes, 4K UHD felbontásban.