A Pinterest és az utazás

A Pinterest és az utazás
A Pinterest utazós kalandokkal csalogatná magához a férfiakat. A felhasználók többsége ennek ellenére ma is nő.

A Pinterest legújabb úgynevezett “Choose your own adventure”, azaz “Válaszd ki a saját kalandodat” fejlesztése nem közvetlenül kapcsolódik a vállalat megszokott célközönségéhez, sokkal inkább arra megy rá, hogy még több férfit csalogassanak a túlnyomórészt nők által használt oldalra.

Abban, hogy pontosan mi is lesz ez az utazással kapcsolatos tartalom, még nagy a titokzatoskodás, de a vállalat már elindított egy új alkalmazást, az úgynevezett “Place Pins”-et, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy “utazási ötletekkel” teli képeket, linkeket, online térképeket osszanak meg a barátaikkal. A következő termékük valószínűleg ennek a kiterjesztésével kapcsolatos, valószínűleg a felhasználók foglalhatnak nyaralásokat, kirándulásokat a Pinteresten keresztül.

Egyes szakértők szerint a Pinterest terveiben szerepel, hogy minél több férfit csalogassanak a weboldalra- legfőképpen tehetős embereket. Az utazás, így az egyik legfontosabb téma lehet az oldal számára, főleg azért mert ez tartalom erősebben vonzza a férfiakat, mint a nőket.

Mindenki által ismert tény, hogy a nők hoznak általában döntést a vásárlásokról. Az utazások viszont ez alól kivételt képeznek, így a Pinterestnek érdeke, hogy több férfi regisztráljon, így a platform véleményük szerint sokkal érdekesebbé válna.

"Jelenleg a Pinterest havi látogatottságának 14%-a férfi, a nők viszont 86%-kal dicsekedhetnek." - áll egy kutatásban, amit a közelmúltban végeztek.

Ennek ellenére a tanulmány azt is megállapította, hogy a férfiak száma növekedésnek indult: 38%-kal több férfi vette igénybe ezt a szolgáltatást az elmúlt 6 hónapban. A férfiak nagyobb arányban próbálnak ki új termékeket, bárokat, sportokat, koktélokat, de leginkább utazási célokat.

Az utazás-központú tartalmak megjelentetését, felfuttatását már más közösségi hálózat is fontolóra vette, a hírek szerint a Facebook is bejelenteni készül egy új funkciót, melyben arra ösztönzi majd a felhasználókat, hogy megosszák saját utazási inspirációjukat, motivációjukat.