Új szerkesztő gondozza az IAB Hungary blogját

Új szerkesztő gondozza az IAB Hungary blogját
Török Diána, a Neo Marketing & Knowledge managere gondozza az IAB Hungary blogját, támogatva ezzel a digitális piac szakmai szervezetének megújuló kommunikációját.

2016 szeptemberétől Török Diána gondozza szerkesztőként az IAB Hungary blogját. A feladatot korábban Szabó Ákos látta el a blog 2015 februári indulása óta. Dia feladata a blog „magasabb fokozatba kapcsolása”, az IAB új kommunikációs stratégiájának támogatása a blog tartalomstratégiájának újraszabásával, az IAB Hungary tagjainak, vezetőinek, partnereinek tudatosabb bevonásával a tartalomgyártásba.

A szakember a digitális mellett jelentős tartalomgyártói és tartalommarketing tapasztalattal rendelkezik. 2016. február 1-jétől marketing & knowledge manager pozícióban dolgozik a Neo Interactive ügynökségnél, ahol feladata a neo üzleti stratégiájának támogatása, a belső és külső tudásmenedzsment fejlesztése és a nem hagyományos ügynökségi projektek (pl. Digitális Média Tények Könyve, Internetes Vásárlás Napja) építése.

Ezt megelőzően, 2011. január 1-jétől a Médiapiac márkáért felelt először főszerkesztő, majd tartalomfejlesztési vezető pozícióban. A print szaklap és az online verzió tartalmai mellett ő felelt a konferenciák tartalmainak kialakításáért is. 2011 szeptembere óta a Jazzy Rádióban hallható Médiapiac rádióműsor társ-műsorvezetője.

2003-ban a Corvinus Egyetemen (akkori nevén Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen) végzett, Marketing szakon. Emellett az ELTE BTK-ra járt francia szakra. Amikor nem dolgozik, akkor utazik, teniszezik, olvas, főz/eszik, vagy macskás videókat néz.

„A digitális kommunikációs szakma olyan intenzitással pörög és változik, hogy mi szakmabeliek sem könnyen követjük. Az IAB pont abban igyekszik mind több fronton segítséget nyújtani tagjainak és partnereinek, hogy ebben a pörgésben azonosítsuk a fontos jelenségeket, és akár egymást tanítva, egymástól tanulva keressük a hiteles infó-forrásokat, támpontokat, a fejlődés lehetőségeit. Ezt célozza a blogunk is, amit Dia személyében rutinos szerkesztő, szakmai körökben elfogadott, tudásterjesztésben lenyűgözően aktív személy irányít mostantól. A népszerű reklámipari kiadványok mellett kifejezetten látjuk azt a rést, sőt hiányt, amit egy szűkebb szakmai körnek szóló, népszerűség-kényszertől kevésbé hajtott iparági szervezet kiadványa nyújthat. Viszket a tenyerünk, pedig már belevágtunk” – mondta Kardos Gábor, az IAB alelnöke.

„A neo mindig is fontosnak tartotta a piac egészét fejlesztő tudásmegosztó projekteket, ilyen a jövőre tíz éves Digitális Média Tények Könyve, az Enter!Digital képzéseink vagy az Internetes Vásárlás Napja mozgalom. Dia többek között e projektek felelőse nálunk, így külön öröm, hogy szellemiségében nagyon hasonló feladatra kapott felkérést az IAB Hungary elnökségétől” – tette hozzá Soós Gergely, a neo ügyvezető igazgatója.