Nagyágyúk az Evolution konferencián

Nagyágyúk az Evolution konferencián
Sas István, Mérő László, Bánhegyi Zsófia, Puzsér Róbert, Kasza Tibor, Mautner Zsófi, D. Tóth Kriszta, Risztov Éva és Pál Ferenc atya is előadnak az idei rendezvényen.

Sokféle téma, számos ismert előadó és márka képviselteti magát az idei Evolution konferencián. (PDF program itt.)

Előad többek között a Vodafone, az OTP, a Microsoft, a Heineken és a Google képviselője, de olyan neves szakértők is megosztják a véleményüket, mint Sas István reklámpszichológus, Mérő László matematikus–pszichológus és Bánhegyi Zsófia a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója. A ismert személyiségek közül Kasza Tibor, Puzsér Róbert, Mautner Zsófi, Tatár Csilla, D. Tóth Kriszta, Pál Ferenc atya és Risztov Éva olimpiai bajnok is elmondja a véleményét a konferencián.
A sokszínűség és a széles témaválaszték jellemző az idei Evolution konferenciára, amelyet ötödik alkalommal rendeznek meg március első két napján. Az idei rendezvény a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatást járja körbe, a két nap alatt öt teremben kilenc téma lesz terítéken.

A konferencia erőssége a széles témaválaszték mellett, hogy olyan előadókat hallgathatunk majd, akik meghatározó szereplői és szakértői az adott témának. Az előadók az e-kereskedelem, az online újságírás, a digitális gazdaság, az internetes jogok, a marketing és közvéleménykutatás, a média, a start-upok és az információs társadalom területéről érkeznek.  Az idősebb korosztály mellett a szervezők odafigyeltek arra is, hogy a fiatal szakértők véleményét is hallhassuk a konferencián.

Az idei Evolution-ön többek között olyan vállalatok képviselőitől lehet majd előadásokat hallgatni, mint a Vodafone, a Telekom, a Danone, az OTP, a Microsoft, a Szentkirályi vagy a Google. De az ügynökségek is szép számmal képviseltetik magukat, a rendezvényen többek között előadást hallhatunk majd a Young & Rubicam, a Mindea, a BeSocial, a Fastbridge, az Avantgarde, az Emerald PR vagy éppen az Isobar szakértőitől.
A média részéről ott lesz többek között az Origo, a MTVA, az RTL Klub, a 24.hu, a HVG és a TV2 Csoport képviselője.

A közösségi média témában Kasza Tibor is elmondja véleményét a szponzori együttműködés titkairól,  Mautner Zsófi ugyanebben a témakörben arról fog beszélni, hogy miként tudjuk megfelelően vezetni a közönségünket és milyen látható és láthatatlan eszközök állnak a rendelkezésünkre. Risztov Éva és a Tatár Csilla arról osztja meg a véleményét, hogyan tudjuk magunkat felépíteni a közösségi médiában.

Sas István reklámpszichológus, reklámszakértő a kreativizmus témában fog előadást tartani ’A jó, a rossz, a csúf meg a baszki’ címen. Mérő László a neuromarketing & native találkozása témában tart előadást Érzelmek algoritmusa címen, míg Puzsér Róbert kritikus pedig arról beszél, hogy miért jó, ha megosztók vagyunk. D. Tóth Kriszta a konferencia első napján a televíziós személyiségek az online videók világban téma keretében mondja el a véleményét.

A második napot a hagyományokhoz híven Pál Ferenc atya előadása nyitja meg, aki élményvezérek címen fog előadást tartani. A tartalommarketing témakörben kommunikációs szakemberek vitatják meg, hogy igaz-e az állítás, miszerint a tartalommarketing a PR maga. Bánhegyi Zsófia a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója pedig arról osztja meg véleményét egy kerekasztal beszélgetés keretében, hogy lehet-e a tartalom marketinget kampányszerűen űzni.

A felsoroltak előadók mellett még számos elismert és meghatározó szakértő előadását lehet meghallgatni az idei Evolution konferencián.

A teljes program a konferencia honlapján érhető el.