Magyar cég ajánlórendszerét használja a török eBay

Magyar cég ajánlórendszerét használja a török eBay
A Gravity R&D a tesztidőszak végeztével minden konkurens megoldást jelentősen túlteljesített minden meghatározott mérőszám tekintetében.

Egy magyar cég, a Gravity R&D perszonalizációs és ajánló platformját kezdte el használni nemrégiben az eBay hivatalos török leányvállalata. Egy intenzív tesztidőszakot követően, amelyben a Gravity ajánlórendszerét az eBay Törökország belső fejlesztésű rendszerével, valamint globális versenytársakkal mérték össze, a magyar cég technológiája minden kategóriában a legjobbnak bizonyult a tesztelt megoldások közül.

Mióta 2011-ben felvásárolta az eBay, a GittiGidiyor a rohamos sebességgel fejlődő török e-kereskedelmi piac vezető szereplőjévé nőtte ki magát. 2015-ben, platformjuk fejlesztésének következő lépcsőjeként a török internetes kereskedelmi cég egy olyan termékajánlórendszer után kezdett kutatni, amely megfelel az eBay által támasztott szigorú elvárásoknak, mind megbízhatóság, mind teljesítmény szempontjából. Ennek érdekében tendert írtak ki, amelynek keretein belül saját belső megoldásukat mérték össze a világ kiemelkedő független szolgáltatóival, amelyek közt szerepeltek török, amerikai, illetve európai cégek is. A tender során ezen megoldások teljesítménye azonos feltételek mellett került összehasonlításra a török e-kereskedelmi óriás asztali és mobil platformjain.

A Gravity R&D a tesztidőszak végeztével minden konkurens megoldást jelentősen túlteljesített minden meghatározott mérőszám tekintetében. Összességében, a Gravity ajánlásai 55%-al több konverziót és 1000 ajánlásonként 48%-al több bevételt generáltak, mint a második legjobban teljesítő tesztelt megoldás. Jelenleg a Gravity R&D által szolgáltatott ajánlások a GittiGidiyor termék, kategória, kosár és fizetés oldalain vannak megjelenítve, valamint a „lejárt hirdetés” és” nulla keresési találat” oldalakon.

„A Gravity nemcsak a legjobb eredményeket hozta minden kritikus mérőszám tekintetében, de rendkívüli rugalmasságot és részletekre kiterjedő figyelmességet mutatott egyéb felmerülő igényeink ellátása során is.”

Oguzhan Poyrazoglu, Technológiai és Termékfejlesztési Igazgató, eBay Törökország (GittiGidiyor)

"Az első pillanattól kezdve egyértelmű volt számunkra, hogy egészen kis teljesítménybéli különbségek is hatalmas bevételtöbbletet jelenthetnek a nagyvállalti ügyfeleinknek. Törökországban, úttörő technológiánk és helyi partnerünk, a Digitouch segítségével arra törekszünk, hogy építhessünk az eBay Törökországgal elért sikereinkre."

Vértes Márton, Üzletfejlesztési Vezető, Gravity R&D

A Gravity R&D hazai cégként nemzetközi szinten is az élvonalhoz tartozó machine learning és ajánlórendszer szolgáltatóvá nőtte ki magát 2007-es megalakulása óta. 2009-ben megosztott első helyen végeztek a Netflix Prize versenyen. Több mint 150 országból regisztrált 18.000 induló csapatával ez volt a valaha megrendezett legnagyobb és legjelentősebb adatbányászati verseny. A Gravity R&D napi szinten 5 milliárd személyre szabott ajánlást szolgáltat szerte a világon, havonta összesen több mint 40 millió euró plusz bevételt generálva ügyfelei számára.

A cég egyszerre kínálja fel megoldásait komplex integrációs igényekkel rendelkező nagyvállalatoknak és teszi elérhetővé ajánlórendszerét kis- és középvállalkozások számára a Yusp (http://www.yusp.com) névre keresztelt automatizált felületén keresztül.

A GittiGidiyor 15 éves múltra tekinthet vissza az internetes kereskedelem területén és ezalatt az idő alatt Törökország vezető online piacterévé nőtte ki magát. Mióta 2011-ben beolvadt az eBay cégcsoportba még jobban megerősítette vezető pozícióját a török piacon. A GittiGidiyor jelenleg az ország első számú internetes boltja havi átlagos 38 millió látogatóval és 15 millió regisztrált taggal.

A GittiGidiyor egy biztonságos platform, ahol magánszemélyek, kis- és középvállalkozások, valamint nagyvállalatok egyaránt felkínálhatják termékeiket és szolgáltatásaikat egy rendkívül széles közönség számára. A cég több mint 10 millió terméket forgalmaz 50 kategóriában és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít mind eladóknak, mind vásárlóknak egyedi fejlesztésű „Zero Risk” fizetési rendszerén keresztül.

Az eBay Törökország látogatónak több mint fele mobilforgalomból érkezik. A platform mobilalkalmazását több mint 3,5 millióan töltötték le, valamint egy teljesen mobilbarát online felület is biztosítja a mobilról érkező felhasználók elégedettségét. A GittiGidiyor platformján két másodpercenként történik egy újabb eladás.